Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
    Normaal zou dat geen verschil mogen maken, toch?

Neen maar sommige verkopers hebben al hun mening bij de eerste ontmoeting, zoals het verschil in maatpak of jeansbroek
    Destijds ging ik naar mercedes Mechelen tijdens de voorstelling van de nieuwe CLK, in gewone kledij (jeansbroek en hemd dus). Daar kreeg ik met moeite van de verkoper een brochure, laat staan prijzen. Hij bekeek mij zo van "jongetje ik zal u een boekske van de A-klasse geven zélle. Een uur daarna had ik bij Euromotors Kontich de nieuwe CLK gekocht.
    Last edited by ; 02/02/2010, 18:22.

Comment

• Yup, Van Steen is perfect vergelijkbaar met Porsche A'pen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Yup, Van Steen is perfect vergelijkbaar met Porsche A'pen.
        Van Steen kan je 't niet meer noemen he.

Comment

• Porsche A'pen deinzen er zelf niet van terug om te liegen.
          Met 't voorschot in handen de vrij belangrijk vraag nog eens herhaald met name: 't twas echt geen ongevalwagen he?'; en toen gaf die rossekop toe dat 'ie wel geaccidenteerd was.
          En hoe?!

Comment

• Comment

• Da is FERM!

Comment

• Eindelijk zonder die belachelijke decals. Dik in orde zo.

Comment

• Wel geen facelift hè.
                  (voor drknauf, laat de 'wel' weg)
                  Last edited by ; 02/02/2010, 20:25.

Comment

• Facelift of geen facelift, veel beter zonder decals!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Facelift of geen facelift, veel beter zonder decals!!
                      kan ik enkel beamen!!!... eindelijk es een "zuivere" pic van de FL
                      Porsche 996 GT3 RS
                      Porsche 964 RS
                      BMW ///M3 e30
                      Mercedes c250 CDI AMG
                      www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                        kan ik enkel beamen!!!... eindelijk es een "zuivere" pic van de FL
                        Het is geen facelift he, check achterlichten
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                          Neen maar sommige verkopers hebben al hun mening bij de eerste ontmoeting, zoals het verschil in maatpak of jeansbroek
                          Destijds ging ik naar mercedes Mechelen tijdens de voorstelling van de nieuwe CLK, in gewone kledij (jeansbroek en hemd dus). Daar kreeg ik met moeite van de verkoper een brochure, laat staan prijzen. Hij bekeek mij zo van "jongetje ik zal u een boekske van de A-klasse geven zélle. Een uur daarna had ik bij Euromotors Kontich de nieuwe CLK gekocht.
                          Je hoort dat wel meer. Zielige "verkopers", tegen gelijk wie die in uw product geïnteresseerd is kan je toch wel even vriendelijk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Je hoort dat wel meer. Zielige "verkopers", tegen gelijk wie die in uw product geïnteresseerd is kan je toch wel even vriendelijk zijn.
                            Sommige verkopers staan percies tegen hun zin in de showroom.
                            Zoals die manne van Porsche in Antwerpen, die hebben toch een droomjob imo...
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Het is geen facelift he, check achterlichten

you're right... my bad
                              Porsche 996 GT3 RS
                              Porsche 964 RS
                              BMW ///M3 e30
                              Mercedes c250 CDI AMG
                              www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Sommige verkopers staan percies tegen hun zin in de showroom.
                                Zoals die manne van Porsche in Antwerpen, die hebben toch een droomjob imo...
                                Echt hé! Ik zou daar met alle plezier staan. Waarschijnlijk hoort daar wel geen dikke pré bij en zijn ze daarom een beetje bitter, net omdat hun klanten dat wel hebben.

Het drivers centrum van BMW in Bornem ook bv, wat een zalige job!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                  Wel geen facelift hè.
                                  (voor drknauf, laat de 'wel' weg)

wei makuh geen fautuh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Eindelijk zonder die belachelijke decals. Dik in orde zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Facelift of geen facelift, veel beter zonder decals!!
                                      Dat vind ik ook. Zoals die GT3 RS op het autosalon met dat rood, veel te schreeuwerig voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Als de mens gelijk heeft dan heeft 'em gelijk!
                                        Ik had beter moeten loeren ... maar in mijn verdediging ... het is dan ook de FL snoet die ik veel mooier vind dan de "oude".

Comment

• wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X