Fak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Geen idee of het hier al staat...
Comment
-
Niet nieuw maar blijft geweldig!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Geen airco
Geen PCM
Geen Xenon
Li-Ion batterij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenopvolger van uwe cayman is geleverd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenHoe weet je dat die kar geen airco, noch pcm heeft ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenHoe weet je dat die kar geen airco, noch pcm heeft ?
Comment
-
+ YouTube Video
Behoorlijk groot verschil...
Zoals de man zegt, Aston Martin zwaar verslagen. (ja ik ben akkoord, de Panamera heeft 4WD, maar toch)
Zonde dat Aston't vooral moet hebben van zijn looks. Prestaties zijn natuurlijk niet slecht, maar als je vergelijkt met dé concurrent Porsche, dan valt het blijkbaar toch magertjes uit? En qua binnenruimte trekt de Rapide tbfh echt op niet veel... Ik was met 'n 'open mind' richting IAA vertrokken, maar toen ik er in zat begreep ik echt waarom de Rapide 2+2 wordt genoemd: geen ruimte om je voeten te bewegen, en wegens de scherpe hoek waarin je je knieën moet plooien is er ook geen ondersteuning voor je bovenbenen. En da's behoorlijk irritant, wat een understatement van jewelste is.
Blijkbaar is Porsche weer de meest efficiënte onder de concurrenten
Comment
Comment