Vraag is of die dezelfde opties hadden (airco, gps,...) en of de bestuurder bij beiden aan boord zat of niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVraag is of die dezelfde opties hadden (airco, gps,...) en of de bestuurder bij beiden aan boord zat of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDan vermoed ik dat bij de weging van de test geen bestuurder aan boord zat.
Als ik mij niet vergis moet bij zo'n weging van de constructeur een persoon van 75kg aan boord zijn en alle vloeistoffen tot maximum gevuld zijn ofzo?
Het lijkt me wel redelijk dom dat ze op verschillende manier gaan gewichten vergelijken, dus ik denk dat beide metingen op dezelfde wijze gebeuren.
ik ga ffe loeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZeer straf dat die dan minder weegt!
Misschien zit er ook een lichtere batterij in die kar?
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
vandaag op Spa,
die "gewone" oranje neun-elfer was magistraal bereden,
bijna overal power-oversteer, zelf als er meerdere wagens dicht op mekaar reden,
hopelijk heb'k dat op vido
GEEN 997gt3mkII RS, maar wel enkele "gewone" mkII's
o, en WEER een paar Cup's den decor in,
'k zou dat nooit kopen zulle
in "mijn" voertuig komen nog filmpjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten4S van de buur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenZijn hier meer foto's van? zijkant, achterkant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenNeen sorry geen andere foto's, stond juist eens op een parking voor de deur maar anders zie ik die maar weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenJammer, aan die configuratie ook al gedacht, of het slim is weet ik niet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk vind dat dus echt niet knap zonder die decals.
Comment
Comment