Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • GT2 is echt zo machtig

    Comment


    • Bovenstaande auto's zijn

      Comment


      • + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


        • Zalige sound ...

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            GT2 is echt zo machtig
            Bij mijn pa in de garage staat er zo één. Naar het schijnt echt geschift om mee te rijden. Bijna onmogelijk op de openbare weg. Kijken naar het gaspedaal is te snel rijden..

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              De manier waarop dat beest die bocht doorkomt op 3:33...

              Comment


              • Heerlijke ketel zo'n GT2.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Heerlijke ketel zo'n GT2.
                  I Agree.
                  En die sound.. Wild gegrom,geblaas van de turbo's ... alles door mekaar, precies gedonder. Zo'n ding bergop zien rijden op de Nordschleife bijgestaan met dat geluid.. heaven
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten






                    De kwaliteit van een foto doet soms veel.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                      Heeft er soms iemand een foto van een Cayman met volleder terracotta interieur?
                      +
                      is er een verschil in betrouwbaarheid tussen de 280pk motor (3.2) in de Boxster 987 en de 295 motor (3.4) uit de Cayman?
                      Terracotta da's zo'n beetje zoals zimt bij BMW, neen?

                      Met de betrouwbaarheid van die 3.2 zit het zeker snor. Is de laatste doorontwikkeling van een blok dat in de Boxster eerst 252, dan 260 en ten slotte 280pk had.

                      Het 3.4 blok is naar ik ooit las hetzelfde als bij de 996 MK1 maar dan met een iets lagere compressie (wat het lagere vermogen verklaart).

                      Comment


                      • Ook een leuk filmke

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        Vicky

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          nog eentje van zaterdag

                          waar is dit dan?


                          spa! afgelopen zaterdag?


                          circuit spa was toch bij de paul frere bocht de tunnel ingestort?

                          Comment


                          • Is zondag gebeurd.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten

                              Het 3.4 blok is naar ik ooit las hetzelfde als bij de 996 MK1 maar dan met een iets lagere compressie (wat het lagere vermogen verklaart).
                              Dat durf ik in twijfel trekken. Ik heb de details thuis in een boek staan, als ik er aan denk zal ik het straks eens opzoeken hoe het juist zat.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                man man man



                                Knapste combo die ik al gezien heb voor deze RS imho.

                                Comment


                                • Ik zit met een relatief beperkt budget voor de aankoop van een P om vooral te gebruiken op circuit en af en toe op de openbare weg.

                                  Het is twijfelen tussen een 996 GT3 (of zelfs RS) en een 997 (2007) GT3.

                                  Iemand met ervaring en tips welke wagen in een prijsklasse (btw aftrekbaar) tussen 50.000 / 75.000 aan te raden is? en vooral d everschillen in rijeigenschappen, power etc.....

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Ik zit met een relatief beperkt budget voor de aankoop van een P om vooral te gebruiken op circuit en af en toe op de openbare weg.

                                    Het is twijfelen tussen een 996 GT3 (of zelfs RS) en een 997 (2007) GT3.

                                    Iemand met ervaring en tips welke wagen in een prijsklasse (btw aftrekbaar) tussen 50.000 / 75.000 aan te raden is? en vooral d everschillen in rijeigenschappen, power etc.....
                                    no offence maar zou je niet beter beginnen met iets 'eenvoudiger', en dan in de toekomst gradueel opbouwen? Je hebt hier toch al een paar keer laten vallen dat je de 'anderen in de weg' zou rijden als track-novice?

                                    anders voor u, meteen de 997 GT3.

                                    Comment


                                    • Voor een 997 zal je het budget toch lichtjes moeten opdrijven denk ik.

                                      Voor de rest ben ik het met William Blake eens.

                                      Comment


                                      • Klopt. Maar ik krijg verschillende meningen. De ene zegt koop iets rustiger en dat begrijp ik ook.

                                        De ander zegt, als je discipline hebt, bouw het op met een GT. De wagen is betrouwbaar, en zijn onderdelen zijn gemaakt om te gebruiken op circuit (betrouwbaarheid) bovendien heeft je daily heeft al zoveel power dat de andere wagens (bij rijden op openbare weg) je snel zullen vervelen.

                                        Bij maitriseduvolant zeggen ze: neem een GT, je neemt nu les je kan dat best direct met die wagen doen en hem volledig onder controle leren houden.

                                        Mijn gevoel zegt dat ik dan toch maar kies voor de uitdaging en die wagen wil leren controleren. (rustig opbouwend, eerst privé, dan de trackdays).

                                        Het klopt dat je bij een 997 met die 75.000 aan de ondergrens zit (dus de mindere wagens?)

                                        Om hier niet in de weg te fietsen, verhuis ik naar ander topic http://www.autoforum.be/showthread.p...62#post3944362
                                        Last edited by Jokke_vlo; 25/03/2010, 12:08.

                                        Comment


                                        • Gij kent ook wel iets van moto's zeker he?

                                          imho leer je ook niet circuitrijden met een ZX10R onder je kont met 180pk voor 170kg.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X