GT2 is echt zo machtig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGT2 is echt zo machtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeerlijke ketel zo'n GT2.
En die sound.. Wild gegrom,geblaas van de turbo's ... alles door mekaar, precies gedonder. Zo'n ding bergop zien rijden op de Nordschleife bijgestaan met dat geluid.. heaven2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenHeeft er soms iemand een foto van een Cayman met volleder terracotta interieur?
+
is er een verschil in betrouwbaarheid tussen de 280pk motor (3.2) in de Boxster 987 en de 295 motor (3.4) uit de Cayman?
Met de betrouwbaarheid van die 3.2 zit het zeker snor. Is de laatste doorontwikkeling van een blok dat in de Boxster eerst 252, dan 260 en ten slotte 280pk had.
Het 3.4 blok is naar ik ooit las hetzelfde als bij de 996 MK1 maar dan met een iets lagere compressie (wat het lagere vermogen verklaart).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtennog eentje van zaterdag
waar is dit dan?
spa! afgelopen zaterdag?
circuit spa was toch bij de paul frere bocht de tunnel ingestort?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
Het 3.4 blok is naar ik ooit las hetzelfde als bij de 996 MK1 maar dan met een iets lagere compressie (wat het lagere vermogen verklaart).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenman man man
Comment
-
Ik zit met een relatief beperkt budget voor de aankoop van een P om vooral te gebruiken op circuit en af en toe op de openbare weg.
Het is twijfelen tussen een 996 GT3 (of zelfs RS) en een 997 (2007) GT3.
Iemand met ervaring en tips welke wagen in een prijsklasse (btw aftrekbaar) tussen 50.000 / 75.000 aan te raden is? en vooral d everschillen in rijeigenschappen, power etc.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk zit met een relatief beperkt budget voor de aankoop van een P om vooral te gebruiken op circuit en af en toe op de openbare weg.
Het is twijfelen tussen een 996 GT3 (of zelfs RS) en een 997 (2007) GT3.
Iemand met ervaring en tips welke wagen in een prijsklasse (btw aftrekbaar) tussen 50.000 / 75.000 aan te raden is? en vooral d everschillen in rijeigenschappen, power etc.....
anders voor u, meteen de 997 GT3.
Comment
-
Klopt. Maar ik krijg verschillende meningen. De ene zegt koop iets rustiger en dat begrijp ik ook.
De ander zegt, als je discipline hebt, bouw het op met een GT. De wagen is betrouwbaar, en zijn onderdelen zijn gemaakt om te gebruiken op circuit (betrouwbaarheid) bovendien heeft je daily heeft al zoveel power dat de andere wagens (bij rijden op openbare weg) je snel zullen vervelen.
Bij maitriseduvolant zeggen ze: neem een GT, je neemt nu les je kan dat best direct met die wagen doen en hem volledig onder controle leren houden.
Mijn gevoel zegt dat ik dan toch maar kies voor de uitdaging en die wagen wil leren controleren. (rustig opbouwend, eerst privé, dan de trackdays).
Het klopt dat je bij een 997 met die 75.000 aan de ondergrens zit (dus de mindere wagens?)
Om hier niet in de weg te fietsen, verhuis ik naar ander topic http://www.autoforum.be/showthread.p...62#post3944362Last edited by Jokke_vlo; 25/03/2010, 12:08.
Comment
Comment