Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij mijn pa in de garage staat er zo één. Naar het schijnt echt geschift om mee te rijden. Bijna onmogelijk op de openbare weg. Kijken naar het gaspedaal is te snel rijden..
I Agree.
En die sound.. Wild gegrom,geblaas van de turbo's ... alles door mekaar, precies gedonder. Zo'n ding bergop zien rijden op de Nordschleife bijgestaan met dat geluid.. heaven
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Heeft er soms iemand een foto van een Cayman met volleder terracotta interieur?
+
is er een verschil in betrouwbaarheid tussen de 280pk motor (3.2) in de Boxster 987 en de 295 motor (3.4) uit de Cayman?
Terracotta da's zo'n beetje zoals zimt bij BMW, neen?
Met de betrouwbaarheid van die 3.2 zit het zeker snor. Is de laatste doorontwikkeling van een blok dat in de Boxster eerst 252, dan 260 en ten slotte 280pk had.
Het 3.4 blok is naar ik ooit las hetzelfde als bij de 996 MK1 maar dan met een iets lagere compressie (wat het lagere vermogen verklaart).
Ik zit met een relatief beperkt budget voor de aankoop van een P om vooral te gebruiken op circuit en af en toe op de openbare weg.
Het is twijfelen tussen een 996 GT3 (of zelfs RS) en een 997 (2007) GT3.
Iemand met ervaring en tips welke wagen in een prijsklasse (btw aftrekbaar) tussen 50.000 / 75.000 aan te raden is? en vooral d everschillen in rijeigenschappen, power etc.....
Ik zit met een relatief beperkt budget voor de aankoop van een P om vooral te gebruiken op circuit en af en toe op de openbare weg.
Het is twijfelen tussen een 996 GT3 (of zelfs RS) en een 997 (2007) GT3.
Iemand met ervaring en tips welke wagen in een prijsklasse (btw aftrekbaar) tussen 50.000 / 75.000 aan te raden is? en vooral d everschillen in rijeigenschappen, power etc.....
no offence maar zou je niet beter beginnen met iets 'eenvoudiger', en dan in de toekomst gradueel opbouwen? Je hebt hier toch al een paar keer laten vallen dat je de 'anderen in de weg' zou rijden als track-novice?
Klopt. Maar ik krijg verschillende meningen. De ene zegt koop iets rustiger en dat begrijp ik ook.
De ander zegt, als je discipline hebt, bouw het op met een GT. De wagen is betrouwbaar, en zijn onderdelen zijn gemaakt om te gebruiken op circuit (betrouwbaarheid) bovendien heeft je daily heeft al zoveel power dat de andere wagens (bij rijden op openbare weg) je snel zullen vervelen.
Bij maitriseduvolant zeggen ze: neem een GT, je neemt nu les je kan dat best direct met die wagen doen en hem volledig onder controle leren houden.
Mijn gevoel zegt dat ik dan toch maar kies voor de uitdaging en die wagen wil leren controleren. (rustig opbouwend, eerst privé, dan de trackdays).
Het klopt dat je bij een 997 met die 75.000 aan de ondergrens zit (dus de mindere wagens?)
Comment