Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• real Porsche sound

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Denk niet dat deze hier al stond:

Chris Harris (EVO Magazine) gaat met de nieuwe GT3RS langs bij François Delecour, in Frankrijk. Delecour is voormalig wereldkampioen Rally, en zware fan van Porsches in de rallysport...

Ongelooflijk voor Chris z'n gezicht te zien

>KLIK<
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Die staat hier wel al ergens

Comment

• repost

ik heb het hier of in een ander topic al eens gepost

maar blijft een zéér dik filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Knap!

alle nu, dat past toch echt niet, de saaiheid / discreetheid van de kleur steekt af tegen het brute van de auto.

Comment

• Ik vind het best knap.

Comment

• Ik zou hem zo nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                  Denk niet dat deze hier al stond:

Chris Harris (EVO Magazine) gaat met de nieuwe GT3RS langs bij François Delecour, in Frankrijk. Delecour is voormalig wereldkampioen Rally, en zware fan van Porsches in de rallysport...

Ongelooflijk voor Chris z'n gezicht te zien

>KLIK<
                  Schitterend!

Dominantie PSA in WRC hekelt ie wel fel.

The car is fantastic aussi hein

Comment

• Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.
                    Etron > Q8

Comment

• Ik snap dus echt niet waar iedereen dat altijd haalt hé Een tijdje geleden zei een Porsche verkoper nog dat de gemiddelde kost(onderdelen + werkuren) zo'n €25000 was voor 150.000km. Ik vind dat veel

Comment

Ik snap dus echt niet waar iedereen dat altijd haalt hé Een tijdje geleden zei een Porsche verkoper nog dat de gemiddelde kost(onderdelen + werkuren) zo'n €25000 was voor 150.000km. Ik vind dat veel
                        Meneer heeft thuis een brakke Porsche gehad en dus trekken we daar maar algemene conclusies uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Meneer heeft thuis een brakke Porsche gehad en dus trekken we daar maar algemene conclusies uit
                          Daar waren er nog bijlange niet zoveel aan geweest, dat wat het gemiddelde voor een 911 zei die man.

Comment

Daar waren er nog bijlange niet zoveel aan geweest, dat wat het gemiddelde voor een 911 zei die man.
                            Zoveel is dat toch ni als je doorpeert met da spel?
                            Je zit al aan 16000€ aan banden op die kilometerstand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Zoveel is dat toch ni als je doorpeert met da spel?
                              Je zit al aan 16000€ aan banden op die kilometerstand
                              Wtf?
                              Een Porsche turbo is geen Corvette Z06 met wannes achter het stuur hé

Comment

Wtf?

Maar d'r liggen wel fietsbandjes op ofwat

Comment

Wtf?
                                  Als ik op 20K een set banden er doorjaag op een Cayman kan ik me wel voorstellen dat dat bij een Turbo gerust op 15K km lukt

aan 1600€ voor 4 banden --> 16000€ aan banden

Comment

• Jij rijdt circuit hé.

En ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zijn banden bij Porsche zelf koopt...

Comment

• Jezus

Inzittenden hebben het niet overleefd...

Comment

• Het laatste groot onderhoud en wat nodige stukken was al een pak meer dan 2500 euro
                                        Al ik uitreken wat dat op 2,5 jaar al gekost heeft? Dat zal ik maar NOOIT aan mijn vrouw vertellen of die verklaart me zot (en mijn schoonvader het schandalig vinden dat hij bij opel bijna 180 euro moest betalen voor zijn onderhoud )

Comment

• Innige deelneming.

Ook aan de boom ..

Comment

Working...
                                          X