bah nieuwprijs vanaf 116.000 euro, deze heeft 8000km op de teller dus 110 zal wel faire prijs zijn zeker
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenRitje
Tis wel geen 911
(Wel met da rokje é)
Cayman ... nice
Van uwzelf of oudjes?
edit: ik zie het al - van uwzelfPDK heb je geen spijt van? Ik ben er nogal erg sceptisch tegenover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenEen ritje met de porsche zie ik wel zittenCayman ... nice
Van uwzelf of oudjes?
edit: ik zie het al - van uwzelfPDK heb je geen spijt van? Ik ben er nogal erg sceptisch tegenover.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten4
Geen PSE
2: kunt ge achteraf plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
alleen spijtig van de automaat (geen PDK vermoed ik)
en persoonlijk zou ik een andere kleur leren zetels genomen hebben (lichtbeige) en dan de kap ook int beige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenOMG, zalige kleur dat bruin .... übergeil
alleen spijtig van de automaat (geen PDK vermoed ik)
en persoonlijk zou ik een andere kleur leren zetels genomen hebben (lichtbeige) en dan de kap ook int beige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
Arm porschke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenWaarom oh waarom in die afschuwelijke kleur?
Arm porschke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOngelooflijke knappe kleur imo.
babyblauw .... OMG ...! Die koop je in het zwart of antraciet ofzo, maar niet int blauw
imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenNiet voor nen carrera GT, komaan, dat is zo nen bad ass porsche en dan
babyblauw .... OMG ...! Die koop je in het zwart of antraciet ofzo, maar niet int blauw
imho
Dat doet inderdaad zwaar afbreuk aan het badass-imago
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Dat doet inderdaad zwaar afbreuk aan het badass-imago
Is een reden waarom Batman geen babyblauw pakje draagt denk ik(ja dat is volledig off-topic)
Comment
-
Ben eigenlijk nooit aan die turbo-velgen (997) geweest, maar op deze foto vind ik 't toch knap.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment