Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
    denk dat gij dan zowat de enigste ter wereld zijt dat er zo over denkt
    denk het niet ma bon, ik wil gerust de enige zijn hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      996 4s>>>>>>>>>>997 4s
      yes yes

Gisterenmiddag reed ik van Heist o/d Berg naar Tremelo : eerst een nieuwe 997 4S cabrio (facelift), daarachter een 997 4S (geen facelift) en daarachter ik (996 4S). And we have a winner, de nieuwe cabrio

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
          yes yes

Gisterenmiddag reed ik van Heist o/d Berg naar Tremelo : eerst een nieuwe 997 4S cabrio (facelift), daarachter een 997 4S (geen facelift) en daarachter ik (996 4S). And we have a winner, de nieuwe cabrio
          dan is het toch omgekeerd? 997 4S > 996 4S?

ik moet nu wel zeggen dat ik de 4S'en van beide reeksen ongeveer even knap vind, de rest van de 996 reeks spreekt me niet echt aan ...
          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Bij de 996 was de 4s veruit de mooiste, bij de 997 is er niet zo veel verschil met een gewone carrera. Ik vind de 997.2 het mooist van de 4ssen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Bij de 996 was de 4s veruit de mooiste, bij de 997 is er niet zo veel verschil met een gewone carrera. Ik vind de 997.2 het mooist van de 4ssen.
              Qua buitenkant absoluut. Qua binnenkant is gelijk welke 996 huilen met de pet op in vergelijking met een 997

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Qua buitenkant absoluut. Qua binnenkant is gelijk welke 996 huilen met de pet op in vergelijking met een 997
                idd, heb op 2dehands sites al vaak 996'en gezien waarvan het lederen interieur 40 jaar oud leek.
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                  idd, heb op 2dehands sites al vaak 996'en gezien waarvan het lederen interieur 40 jaar oud leek.
                  Gewoon het design op zich al, van het dashboard enzo

Comment

• Ik zie net op de website van Porsche Antwerpen:

En dan het stuur (!)

Toch eens bellen dan. Matteus jullie wisten er nog niets over bij Porsche?
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Is da ni gewoon nen 2010 die net geleverd is ofzo?

Comment

• Waarschijnlijk hé.
                        Turbo-velgen staan wel goed eig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                          Turbo-velgen staan wel goed eig.
                          Inderdaad , alhoewel je ze wel zeer veel begint te zien op 996 modellen ...

Comment

Is da ni gewoon nen 2010 die net geleverd is ofzo?
                            Nu je 't zegt.. morgen toch eens bellen
                            En wat is het verschil tussen '09 en '10 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Inderdaad , alhoewel je ze wel zeer veel begint te zien op 996 modellen ...
                              Gedronken Toere?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Nu je 't zegt.. morgen toch eens bellen
                                En wat is het verschil tussen '09 en '10 ?
                                De velgen en het stuur dat je kan bestellen misschien?????

Comment

Gedronken Toere?
                                  'Tis week dus neen , waarom ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Inderdaad , alhoewel je ze wel zeer veel begint te zien op 997 modellen ...
                                    12345
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Now, that makes sense!

Comment

that's all?
                                      mmm, ok .

Comment

that's all?????
                                        mmm, ok !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten

Now, that makes sense!
                                          Dat kan je dus ook op ene van '09 bestellen
                                          Ik dacht eerder dat er subtiele wijzigingen waren qua exterieur. Ik zou daar van Porsche niet van verschieten

Comment

Working...
                                          X