Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zalige bbq
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ge moogt zeggen wa ge wilt, ik vind toch dat em die kar zwaar aan het verneuken is.

en nee die achterlichten zijn niet donkerder puur door de schaduw

En nu is em in de bodyshop om alle rood in het matzwart te laten zetten.

Comment

• Zoals op die foto ziet het er nog goed uit. Maar rood in matzwart?

Comment

• Die verdonkerde achterlichten trekken op gene zak imho

Comment

• Amerikanen en hun zwarte achterlichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Die verdonkerde achterlichten trekken op gene zak imho
              2222

Velgen zijn wel ok.

Comment

• trekt op niks.

Comment

• Oei.

Comment

• Nog een leuk testje

The GT3 driver can at once experience unbridled oneness with the machine and unfettered fear of death.
                    fak wat een auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      FAK
                      Zo reed er eentje rond in Mettet vorige vrijdag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                        Oei.

Ofwel die zwarte met oranje striping ofwel zo, lekker "dark"

Comment

• Spacers

Dag

Ik overweeg om (de originele) 5mm spacers te laten plaatsen op de Cayman. Is dit -behalve het visuele aspect- aan te raden?

Alvast bedankt,

X

Comment

• Die 5 mm is erg weinig, visueel maakt het eigenlijk zo goed als geen verschil vind ik. Qua rijgedrag lijkt het me dat het verschil ook te verwaarlozen is, maar onlangs las ik in een post van matteus 't één en 't ander over het effect van zelfs minimale veranderingen aan geometrie op het rijgedrag, dus ik diurf me daar eigenlijk niet meer over uitspreken. Kleine verschillen kunnen soms grote gevolgen hebben, maar hier betreft het niet het camber of caster, maar de loutere spoorbreedte van de achteras. Ik vermoed dus dat het verschil inzake rijgedrag erg klein zal zijn. Helaas ook wat de looks betreft...

Als je de tekst in de Porsche parts catalogue leest (klik) dan spreekt men toch ook enkel over looks en niet over rijgedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk Berichten
                              Dag

Ik overweeg om (de originele) 5mm spacers te laten plaatsen op de Cayman. Is dit -behalve het visuele aspect- aan te raden?

Alvast bedankt,

X
                              Ge zou beter mijne PSS9 en spacers voor ne Cayman S overkopen

Dan gaat ge pas verschil hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                ge zou beter mijne pss9 en spacers voor ne cayman s overkopen :p

dan gaat ge pas verschil hebben

222222222222222222

Comment

• 5mm spacers geen verschil? Ik vind dat dag en nacht verschil, heel ander uitzicht van de wagen. Kwaad zal het ook niet kunnen daar het nog steeds op de optielijst van porsche zelf staat.

Die blauwe GT3RS hierboven is mooi alleen die vreselijke achterspoiler toch. Moest ik zoiets kopen dat was het eerste dat eraf vloog (maar ik zou NOOIT een GT3/RS kopen). Zo vind ik een turbo de max alleen weeral die achterspoiler is teveel eraan. Ik vind het bij de "gewone modellen" al erg dat er zo een spoiler tevoorschijn komt bij 120 km/uur

Comment

• 5mm maakt naar mijn mening inderdaad (visueel) nauwelijks een verschil. Als je 'n Cayman of Boxster hebt op 18", en de wielen staan te diep in de kassen, dan staan ze nog steeds te diep in de kassen met de 5mm spacers.

Echt verschil was er te zien op de Cayman van ir_fuel, dát was de moeite, en hoe schitterend "lag" die auto er niet bij, yum!

Ik heb af en toe (afhankelijk van de goesting ) ook spacers onder mijn kar, en wat looks betreft vind ik vooraan 15mm en achteraan 12mm pas de moeite. En stock staan mijn achterwielen zeker niet dieper in de wielkassen dan die van een Cayman op 18". En ik ben geenszins voor de "banden buiten de kassen" look, dat vind ik lelijk.

Comment

• Heb 19-duimers (lobsters) onder de CS. Enfin, zal er nog eens over nadenken. Ne mens zou dat er eens op proef moeten kunnen laten 'onder' zetten.

Last edited by Xaverius; 07/04/2010, 12:27.

Comment

• Inderdaad, en ik denk dat ze dat ook wel zullen willen doen als je 't vraagt.

Denkt anders 'es na over de spacers die ir_fuel nog liggen heeft ... daarmee gaat ge pas een vet staande krokodil onder uw derrière hebben.

Comment

• Heb met 'm contact genomen. Spacers gaan alleen weg samen met de verlagingsset. En daaraan heb ik geen behoefte, mede gezien PASM (en ik houd van een 'zachte' vering onder my ass).

Comment

Working...
                                          X