Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *speechless*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Wat doe ik hier?

Spammen tiens!

Gisteren nog lekker materiaal gezien!

Dat belooft voor de eerste die een mk.II RS in mk.I livery zet!

Comment

• ^ ^

@ Ir Fuel

Samen op stap met Leftlane?

(Tegenwoordig verschiet ik van niks meer.)

Comment

• Last edited by ; 10/04/2010, 12:23.

Comment

• Los tussen al dat GT3-geweld door, now for something completely different:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Ik zie net op de website van Porsche Antwerpen:

En dan het stuur (!)

Toch eens bellen dan. Matteus jullie wisten er nog niets over bij Porsche?
              merci voor de tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                merci voor de tip
                als vervanger of als extraatje?
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  2011: ir_fuel for Belcar
                  BELTAR is ook goe,k zal er goe voor zorgen, en k ben toch al gewoon om ne witte te poetsen...

Dikke proficiat IR!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                    BELTAR is ook goe,k zal er goe voor zorgen, en k ben toch al gewoon om ne witte te poetsen...

Dikke proficiat IR!
                    *kuch*

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                        als vervanger of als extraatje?
                        niet voor mij, dan zou het GT3/turboS zijn hoor
                        maar 'k mag (begint stillekesaan wel "moet") iemand begeleiden bij zijn aankoop

sleept al aan van voor kerstmis, hij kan niet beslissen
                        'k ga er zelfs niet veel mee kunnen rijden want 't is voor iemand van de kust
                        en daar kom ik zelden
                        Last edited by ; 11/04/2010, 09:05. Reden: edit: al van november

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          niet voor mij, dan zou het GT3/turboS zijn hoor
                          maar 'k mag (begint stillekesaan wel "moet") iemand begeleiden bij zijn aankoop

sleept al aan van voor kerstmis, hij kan niet beslissen
                          'k ga er zelfs niet veel mee kunnen rijden want 't is voor iemand van de kust
                          en daar kom ik zelden
                          De onze is de kust al gewend en oben ohne me/of zondert europipe soundpakket! Kan perfect dienen om de twijfelperiode te overbruggen

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              + YouTube Video
                              Shocking!

Wat moet een turbo S dan wel niet doen...

Benieuwd naar de 997/2 GT2. Of zou die niet komen?

Comment

• Lekker streepje asfalt trouwens

Comment

• Rustig streepje ook. Die rijden daar 'n ottostraad op en gaan efkes gewoon stil staan?

En nog 'es : echt zot hoe die Mk.II turbo van die GT2 weg rijdt.

Comment

• Aangezien ze hier in een ander Porsche topic bezig zijn over autogespot , ging ik daar nog eens oeren en kwam deze tegen

Foto is gemaakt op 500 m van mijn deur , maar ik zelf heb hier ook al eens deze Porsche gepost en toen had ik reaktie gekegen van tjoener Porsche , alhoewel ze hier spreken over een Exclusieve 993 Turbo Sportec ( ken ik niet )

Wat is het nu juist?

Comment

• Sportec is een tuningmerk hé.

Maar smijt daar de originele velgen terug onder en

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Rustig streepje ook. Die rijden daar 'n ottostraad op en gaan efkes gewoon stil staan?

En nog 'es : echt zot hoe die Mk.II turbo van die GT2 weg rijdt.

Wegrijden? 't is toch enkel die jump die ie in't begin neemt?

PDK of turbolag, staat er nog in het filmpje dacht ik..my pick is PDK

Comment

• Waarom weet ik niet, maar 'k moest het hier nog eens kwijt: een porsche is zo'n fantastisch rijmachien, da's nie te doen....

Deze winter bijna niet geporschet, maar maandag laatst lekker langs de franse en kemmelse wegen gezoefd, tot zelfs in ons eigenste Nieuwpoort.

Als je er een tijdje niet mee gereden hebt merk je pas opnieuw wat een heerlijke belevenis het is om snel, zeer snel door kleine bochtige weggetjes te razen. Ver van alle verkeer, flitsers, tegenliggers en zijstraatjes.

Jij, alleen met z'n twee, de porsche,dak open, het geluid van de europipe boxer, de eerste zon en maar gassen!
                                          Wat kan't leven mooi zijn... Een gemiddelde van 18- 20l kan er dan wel efkes bij

Dat alles dan delen met gelijkgestemde zoevers...is nog mooier.

Wat opvalt is, dat, van de GT3RS tot de boxster 2.5, op die kleine weggetjes iedere "piloot" volop geniet van zijn machine.
                                          De 2.5 boxster hoeft hier zeker niet te verbleken als ie goed bestuurd wordt.

Gassen, remmen, sturen, en opnieuw en opnieuw, bocht na bocht, bult na put... allemaal even plezant en geen enkele sportkar kan daar volgens mij een lap aan leggen...

Ik denk uit ervaring te mogen spreken... Er zijn vele exoten waar ik al eens een ritje mee kon maken, sexier, sneller, mooier, exclusiever, maar het "porsche"-gevoel geeft er geen enkele...

Maak dat maar eens wijs aan een lambo, aston of ferrarifan

Ferdi en co: merci!!!!
                                          Last edited by beltar; 12/04/2010, 02:10.

Comment

Working...
                                          X