Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
niet voor mij, dan zou het GT3/turboS zijn hoor
maar 'k mag (begint stillekesaan wel "moet") iemand begeleiden bij zijn aankoop
sleept al aan van voor kerstmis, hij kan niet beslissen
'k ga er zelfs niet veel mee kunnen rijden want 't is voor iemand van de kust
en daar kom ik zelden
Last edited by ; 11/04/2010, 09:05.
Reden: edit: al van november
niet voor mij, dan zou het GT3/turboS zijn hoor
maar 'k mag (begint stillekesaan wel "moet") iemand begeleiden bij zijn aankoop
sleept al aan van voor kerstmis, hij kan niet beslissen
'k ga er zelfs niet veel mee kunnen rijden want 't is voor iemand van de kust
en daar kom ik zelden
De onze is de kust al gewend en oben ohne me/of zondert europipe soundpakket! Kan perfect dienen om de twijfelperiode te overbruggen
Foto is gemaakt op 500 m van mijn deur , maar ik zelf heb hier ook al eens deze Porsche gepost en toen had ik reaktie gekegen van tjoener Porsche , alhoewel ze hier spreken over een Exclusieve 993 Turbo Sportec ( ken ik niet )
Waarom weet ik niet, maar 'k moest het hier nog eens kwijt: een porsche is zo'n fantastisch rijmachien, da's nie te doen....
Deze winter bijna niet geporschet, maar maandag laatst lekker langs de franse en kemmelse wegen gezoefd, tot zelfs in ons eigenste Nieuwpoort.
Als je er een tijdje niet mee gereden hebt merk je pas opnieuw wat een heerlijke belevenis het is om snel, zeer snel door kleine bochtige weggetjes te razen. Ver van alle verkeer, flitsers, tegenliggers en zijstraatjes.
Jij, alleen met z'n twee, de porsche,dak open, het geluid van de europipe boxer, de eerste zon en maar gassen!
Wat kan't leven mooi zijn... Een gemiddelde van 18- 20l kan er dan wel efkes bij
Dat alles dan delen met gelijkgestemde zoevers...is nog mooier.
Wat opvalt is, dat, van de GT3RS tot de boxster 2.5, op die kleine weggetjes iedere "piloot" volop geniet van zijn machine.
De 2.5 boxster hoeft hier zeker niet te verbleken als ie goed bestuurd wordt.
Gassen, remmen, sturen, en opnieuw en opnieuw, bocht na bocht, bult na put... allemaal even plezant en geen enkele sportkar kan daar volgens mij een lap aan leggen...
Ik denk uit ervaring te mogen spreken... Er zijn vele exoten waar ik al eens een ritje mee kon maken, sexier, sneller, mooier, exclusiever, maar het "porsche"-gevoel geeft er geen enkele...
Maak dat maar eens wijs aan een lambo, aston of ferrarifan
Comment