Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wegrijden? 't is toch enkel die jump die ie in't begin neemt?
PDK of turbolag, staat er nog in het filmpje dacht ik..my pick is PDK
Jump, hmm. Ja, en dan nog, blijft ervoor en loopt zelfs precies nog verder uit. Voor maar zo'n klein verschil qua vermogen (plus minder interne weerstand bij de GT2) vind ik dat frappant.
Als ge ziet hoeveel pk-verschil er nodig is doorgaans, om zo'n verschil te maken als ge samen op 't gas gaat -> wierd.
PDK zal 'm (veel) sneller doen schakelen, wat de winst verderop verklaart, in het begin lijkt het me niks anders te kunnen zijn dan de respons van die GT2. Beide zitten in de juiste versnelling, en planken (laat ons aannemen) tegelijk. Turbo jumpt idd echt. Dan heeft de PDK toch nog niks hoeven doen... Of 't moet zijn dat de gearing anders is en dat de GT2 lager in toeren zit...?
Filmpje maakt de GT2 toch nét dat tikkeltje minder interessant imo
Awel. Zat 't al heel de tijd te denken.
Tot nu had ik iets van "GT2 = Godzilla" (sorry, GT-R), maar als een plain turbo coupé die nu al ter plekke laat (dichterlijke vrijheid)? Lijkt me zelfs dat een turbo PDK op circuit dan ook bijna sneller moet zijn, alleszins een hele dosis extra foolproof.
Benieuwd naar de nieuwe GT2. Gaat een ferme kar moeten zijn. Maar als je leest hoe insane goed die GT3 Mk.II wel is, en hoe berzerk de GT3 RS Mk.II is, dan hebben ze dat al. Nu nog de motor van de turbo S wat oppeppen tot 580 pk ofzo, en klaar.
Comment