Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk zie dat Vista iets gepost heeft en dacht meteen : ongetwijfeld een foto van een Cayenne. Er zijn nog zekerheden in 't leven, maar : weg sfeer !
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vind 'm superlekker die mk.II, maar puur qua looks vind ik de mk.I RS mooier, toont wat homogener imo...
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Zo !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Porker, probeer Alexanderr zoiets 'ns aan te praten?
Gebakken lucht verkopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIdem. Ik denk dat 't grotendeels komt door de bare metal spoiler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vind 'm superlekker die mk.II, maar puur qua looks vind ik de mk.I RS mooier, toont wat homogener imo...
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk begin hier een verkeerde naam te krijgen! "Frank D.: Car-Choice Consultant @ C³ ltd."
Gebakken lucht verkopen
Ga anders ook bij die BMW garage werken waar Slaseks zit, die keet gaat daar nogal een omzet draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGa anders ook bij die BMW garage werken waar Slaseks zit, die keet gaat daar nogal een omzet draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk kan enkel verkopen wat ik zelf geloof... Dieselverkoop zou historisch laag zijn
"Ja goeiendag ik kom ne keer zien voor't vrouwke, nen 118d hadden we is geconfigureerd en..."
"Aleeeeexxx!!! 't is iemand voor u!!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten"Ja goeiendag ik kom ne keer zien voor't vrouwke, nen 118d hadden we is geconfigureerd en..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten"Ja goeiendag ik kom ne keer zien voor't vrouwke, nen 118d hadden we is geconfigureerd en..."
Ik ben ervan overtuigd dat hij zo'n dingen beter verkoopt, dus waarom niet... Ik vrees wel dat de naburige Porsche-dealer verrassend veel overlopers van BMW over de vloer zou krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Ik ben ervan overtuigd dat hij zo'n dingen beter verkoopt, dus waarom niet... Ik vrees wel dat de naburige Porsche-dealer verrassend veel overlopers van BMW over de vloer zou krijgen.
Vraag een percentje
Comment
Comment