Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMisschien vraag ik u wel een percentje voor de coils die ik aan GT2-eigenaars verkoop, kwestie van stalen ballen te kunnen vervaardigen...
Go ahead, 2% commissie!
Ik heb trouwens net wat kofferbakken gekocht van bmw denk ik, ff checken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGebakken lucht verkopen
Maar ergens meen ik dat wel, ik denk dat jij met hart en ziel zou kunnen verkopen. Eens je de middelen hebt wat beginnen met ietwat oudere RS'en, en later overschakelen op GT3 RS'en? It would suit you very well!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh nee, vergeten, het is van audi, BMW verwerkt dat gedeclasseerd spul gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZij weten dan ook dat hun pistons doorgaans niet door hun carrosserie trachten te vliegen...
That never happened!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThat never happened!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIn my head it did!
Dat er in uw hoofd nog geen piston door de carrosserie is geschoten....
Soit, de rest van het gezever bij de steak woensdag/donderdag..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeen idee of deze hier al stond...
Betreft uw verkooptruukendoos: de loods is nog altijd beschikbaar
Ik wil een voorkooprecht op Tuur Bo zijn nieuwe machineLast edited by Jokke_vlo; 13/04/2010, 00:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSecond that
Ga anders ook bij die BMW garage werken waar Slaseks zit, die keet gaat daar nogal een omzet draaien
(Als verkoper met een TEW diploma?)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment