Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
    vraagje van een niet-porsche kenner:
    wat zijn eigenlijk de grote verschillen tssen een gt3 en een gt3 rs?
    behalve de prijs dan...
    Minder gewicht.
    Een rollcage.
    Meer pk?

zal maar wachten tot er een porschekenner komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Die GT3 RS rijder heeft zich dit jaar voor zijn midlifecrisis eentje kado gedaan met Jahreskarte denk ik. Die zie je daar voortaan elke week.
      Dat weet ik niet zenne , dat is dienen dikke duits dat daar vroeger altijd was met zijn zwarte CLK black edition op zwarte BBS'en
      Alléé hij trok er toch goe op en ik denk dat de nummerplaat ook ongeveer de zelfde was .

Comment

• Stond deze morgen mijn auto zijn wekelijkse beurt te geven, kwam een lekker stuk naast me staan!
        Kon het niet laten even een kiekje te nemen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
          Dat weet ik niet zenne , dat is dienen dikke duits dat daar vroeger altijd was met zijn zwarte CLK black edition op zwarte BBS'en
          Alléé hij trok er toch goe op en ik denk dat de nummerplaat ook ongeveer de zelfde was .
          Kan goed zijn, iig een Ring-addict!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
            Stond deze morgen mijn auto zijn wekelijkse beurt te geven, kwam een lekker stuk naast me staan!
            Kon het niet laten even een kiekje te nemen!
            Das die carwash niet ver van de Supra Bazar zeker? Die porsche rijd daar veel rond, heb hem al eens tegengekomen, helaas niet van dichtbij kunnen kijken.
            Kan het trouwens dat ik u gisteren gespot heb in kortrijk? Aan de lichten die volgens google maps in de condédreef staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten

DE wrap voor de porsche trackers hier
              DIK yummie. Superknap.

Maar ik zou de mijne toch anders wrappen.

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

fun op de porkadays
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Was een fantastische dag gisteren ! Tja, voor sommigen loopt het niet zo goed af.
                  Je moet het maar tegenkomen, stilvallen op de raidillon !!!

Comment

• Porsche days waren vet! Paar AF-leden ook ontmoet . En dan nog eens meegereden met een race-cayman, damn dat ging vooruit!

En hier nog een foto van de shoot ervoor .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                      Das die carwash niet ver van de Supra Bazar zeker? Die porsche rijd daar veel rond, heb hem al eens tegengekomen, helaas niet van dichtbij kunnen kijken.
                      Kan het trouwens dat ik u gisteren gespot heb in kortrijk? Aan de lichten die volgens google maps in de condédreef staan
                      Ja, da was ik!

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

fun op de porkadays

Hopelijk niemand gewond? Ziet er nen serieuze patat uit in het begin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Hopelijk niemand gewond? Ziet er nen serieuze patat uit in het begin.
                              Alles kapot..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Ik denk dat ik dit eigenlijk de knapste kleurencombinatie vind voor de Mk.II RS. I know, wit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video

fun op de porkadays
                                  Wtf 't was weer druk in klasse 3 ... toch bijna geschift hoeveel man er dan op zit. Zou NOOIT met m'n kar daartussen willen zitten.

...

M'n dieseltje zou ook hard om de oren gereden worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat ik dit eigenlijk de knapste kleurencombinatie vind voor de Mk.II RS. I know, wit...
                                    Ik ook. Grijs-rood vond ik niet echt knap.

Comment

Prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin.S Bekijk Berichten

Porsche GT2 Sportec kunnen vastleggen op foto aan de Ring

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik ook. Grijs-rood vond ik niet echt knap.
                                          Aquablau met rood en donkere velgen is ook knap irl.

Comment

Working...
                                          X