Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gij hebt ander dan den Tuur? Gij de GT2'kes, Tuur de GT3'kes?

    Comment


    • Pumpkin beats frog, imo...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Pumpkin beats frog, imo...

        WOW den dezen is ook prachtig

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Pumpkin beats frog, imo...

          Sowieso Frog²²

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Gij hebt ander dan den Tuur? Gij de GT2'kes, Tuur de GT3'kes?
            Klopt

            Comment


            • waar zit hem het verschil? was me nog niet eens opgevallen

              Comment


              • GT2 is met verstelbare rug. GT3/CGT is met vaste rug.

                Initieel was ik nogal pro CGT, maar de GT2 stoelen zitten geweldig en zijn (in nomex) bijzonder knap!

                Comment


                • De GT3-zetels zijn nog een tik lichter, hebben gordelgaten in de stijl van de Carrera GT, en de gehele kuip is één deel. De GT2-zetels zijn iets comfortabeler, en hebben een scharnierpunt zodat je ze naar voor kan klappen. De GT2-zetels hebben ook zijdelingse airbags, de GT3's niet.

                  GT2



                  GT3

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    GT2 is met verstelbare rug. GT3/CGT is met vaste rug.

                    Initieel was ik nogal pro CGT, maar de GT2 stoelen zitten geweldig en zijn (in nomex) bijzonder knap!
                    Kan je ze verstellen? Dacht dat ze ook een vaste zitpositie hadden, maar enkel naar voor te klappen waren.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Kan je ze verstellen? Dacht dat ze ook een vaste zitpositie hadden, maar enkel naar voor te klappen waren.
                      Is een algemene misvatting.
                      Ze zijn naar voor te klappen maar NIET instelbaar qua rugleuning. Dus het enige voordeel is dat je achter je voorzetels kan.

                      Ik vind ze (voor mijn figuur) ook wat comfier zitten, heb gisteren in die van Tuur gezeten en die duwen toch vrij hard aan de schouders vond ik.

                      Is trouwens een commentaar die ik van iedereen gekregen heb na in mijn auto te zitten, dat ze verbaasd zijn dat zo een "kuipen" toch zo comfortabel kunnen zijn.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Kan je ze verstellen? Dacht dat ze ook een vaste zitpositie hadden, maar enkel naar voor te klappen waren.
                        Eigenlijk bedoelde ik dat, maar ik zei het dus verkeerd .. Sowieso beide prachtige stoelen, jammer genoeg out of my league

                        Comment


                        • En ik maar denken dat ik een porsche heb
                          Wat een machines!
                          Maar ja, t vrouwtje wil hier ook wat in de pap te brokken hebben...
                          Deze morgen in t zonnetje al cabrio-europipe-gezoefd enne... 't is toch nog altijd een revelatie zo'n beest in de kleine baantjes, het eargasm krijg je bij de cab kwadraat!

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            Eigenlijk bedoelde ik dat, maar ik zei het dus verkeerd .. Sowieso beide prachtige stoelen, jammer genoeg out of my league
                            Ze zijn schitterend idd, maar erg duur. Zou dat in een 911 die 'k al heb (zoals jij dus) ook niet narusten, dan heb je goedkopere mogelijkheden (zij het niet straatlegaal). Bij een nieuw bestelde GT3 zou ik ook niet twijfelen.

                            Of toch, twijfelen tussen de GT3's en de GT2's.

                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Is een algemene misvatting.
                            Ze zijn naar voor te klappen maar NIET instelbaar qua rugleuning. Dus het enige voordeel is dat je achter je voorzetels kan.

                            Ik vind ze (voor mijn figuur) ook wat comfier zitten, heb gisteren in die van Tuur gezeten en die duwen toch vrij hard aan de schouders vond ik.

                            Is trouwens een commentaar die ik van iedereen gekregen heb na in mijn auto te zitten, dat ze verbaasd zijn dat zo een "kuipen" toch zo comfortabel kunnen zijn.
                            Yep, toen ik ze testzat in een GT2 op 't salon, vond ik ze voor de schouders "weinig" steun bieden (wat heet weinig), vergeleken met die van de GT3. Maar als je ook vaak non-circuit verplaatsingen doet lijkt me dat extra comfort echt wel handig. Met 'n rolkooi kan je natuurlijk niet veel kwijt achterin, maar net daarom is 't misschien handig om ze toch naar voor te kunnen klappen, om er toch nog iets kwijt te kunnen?

                            Comment


                            • Ik smijt niks achterin de auto, dat kan alleen maar rondslingeren daar.

                              En sowieso vind ik de hoeveelheid steun aan de schouders van inferieur belang als je jezelf toch kan vastsnoeren met een zespuntsgordel. (nu nog eens dat gordel signaal afzetten, dan kan ik ze ook eens gebruiken .... )

                              Comment


                              • Ah ja, juist. Zover had 'k nog ni gepeisd.

                                Ge kunt toch perfect een zachte reistas (of twee) vrij "secure" achteraan tussen de buizen kwijt?

                                Geen helm ofzo, nee. 't zou gelijk ne knikker in een glazen bokaal zijn.

                                Comment


                                • Ik heb er al gezien die zo een bagagenet hangen ook.

                                  Comment


                                  • Ja, of 'n helmcase/-net.

                                    Hang daar 'es als de bliksem een Racelogic VideoVBOX in met CAN-BUS-link, alstemblieft? Twee bullit cams, fix op de rolkooi, en de telemetriegegevens in real time erover gezet. Geen hassle.

                                    Wel geen HD (nog).

                                    Comment


                                    • Wrom?

                                      Moet ge de csv files hebben van mijne sport chrono plus? Daar kan je evenveel uithalen en dat zit al in de auto

                                      Comment


                                      • Succes met 't synchroniseren van de (middels third party software ineengeflanste) overlay. Heb me daar al vaak mee bezig gehouden en 't is een hassle.

                                        't Is duur, en ik vind 't gigantische overkill om zo'n video's te maken met een 4-pitter diesel, maar ik vind 't een schitterend systeem.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ja, of 'n helmcase/-net.

                                          Hang daar 'es als de bliksem een Racelogic VideoVBOX in met CAN-BUS-link, alstemblieft? Twee bullit cams, fix op de rolkooi, en de telemetriegegevens in real time erover gezet. Geen hassle.

                                          Wel geen HD (nog).
                                          De kwaliteit van die bullitcams is ronduit slecht imo, als je ziet wat je ervoor moet dokken.

                                          €2000 en nog steeds bedroevende kwaliteit imo. Wax-it zijn cheap cameraatje filmt imo een stuk beter!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X