Gij hebt ander dan den Tuur? Gij de GT2'kes, Tuur de GT3'kes?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenPumpkin beats frog, imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenPumpkin beats frog, imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGij hebt ander dan den Tuur? Gij de GT2'kes, Tuur de GT3'kes?
Comment
-
De GT3-zetels zijn nog een tik lichter, hebben gordelgaten in de stijl van de Carrera GT, en de gehele kuip is één deel. De GT2-zetels zijn iets comfortabeler, en hebben een scharnierpunt zodat je ze naar voor kan klappen. De GT2-zetels hebben ook zijdelingse airbags, de GT3's niet.
GT2
GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenGT2 is met verstelbare rug. GT3/CGT is met vaste rug.
Initieel was ik nogal pro CGT, maar de GT2 stoelen zitten geweldig en zijn (in nomex) bijzonder knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan je ze verstellen? Dacht dat ze ook een vaste zitpositie hadden, maar enkel naar voor te klappen waren.
Ze zijn naar voor te klappen maar NIET instelbaar qua rugleuning. Dus het enige voordeel is dat je achter je voorzetels kan.
Ik vind ze (voor mijn figuur) ook wat comfier zitten, heb gisteren in die van Tuur gezeten en die duwen toch vrij hard aan de schouders vond ik.
Is trouwens een commentaar die ik van iedereen gekregen heb na in mijn auto te zitten, dat ze verbaasd zijn dat zo een "kuipen" toch zo comfortabel kunnen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan je ze verstellen? Dacht dat ze ook een vaste zitpositie hadden, maar enkel naar voor te klappen waren.
Comment
-
En ik maar denken dat ik een porsche heb
Wat een machines!
Maar ja, t vrouwtje wil hier ook wat in de pap te brokken hebben...
Deze morgen in t zonnetje al cabrio-europipe-gezoefd enne... 't is toch nog altijd een revelatie zo'n beest in de kleine baantjes, het eargasm krijg je bij de cab kwadraat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenEigenlijk bedoelde ik dat, maar ik zei het dus verkeerd .. Sowieso beide prachtige stoelen, jammer genoeg out of my league
Of toch, twijfelen tussen de GT3's en de GT2's.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs een algemene misvatting.
Ze zijn naar voor te klappen maar NIET instelbaar qua rugleuning. Dus het enige voordeel is dat je achter je voorzetels kan.
Ik vind ze (voor mijn figuur) ook wat comfier zitten, heb gisteren in die van Tuur gezeten en die duwen toch vrij hard aan de schouders vond ik.
Is trouwens een commentaar die ik van iedereen gekregen heb na in mijn auto te zitten, dat ze verbaasd zijn dat zo een "kuipen" toch zo comfortabel kunnen zijn.
Comment
-
Ik smijt niks achterin de auto, dat kan alleen maar rondslingeren daar.
En sowieso vind ik de hoeveelheid steun aan de schouders van inferieur belang als je jezelf toch kan vastsnoeren met een zespuntsgordel. (nu nog eens dat gordel signaal afzetten, dan kan ik ze ook eens gebruiken .... )
Comment
-
Succes met 't synchroniseren van de (middels third party software ineengeflanste) overlay. Heb me daar al vaak mee bezig gehouden en 't is een hassle.
't Is duur, en ik vind 't gigantische overkill om zo'n video's te maken met een 4-pitter diesel, maar ik vind 't een schitterend systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, of 'n helmcase/-net.
Hang daar 'es als de bliksem een Racelogic VideoVBOX in met CAN-BUS-link, alstemblieft? Twee bullit cams, fix op de rolkooi, en de telemetriegegevens in real time erover gezet. Geen hassle.
Wel geen HD (nog).
€2000 en nog steeds bedroevende kwaliteit imo. Wax-it zijn cheap cameraatje filmt imo een stuk beter!
Comment
Comment