Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Verdomme dat blijft toch een dik hok...
    En dat gehuil van die motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Oei, niets, wist niet dat dat daar nog stond.

kwas al hlml nieuwsgierig , ik kijk graag naar uwer foto,s

had jij per toeval die lichtblauwe 965/964 turbo S vastgelegd op spa porsche days afgelopen weekend ?

grtjs knauf

Comment

• Fak, gisterenavond in mijn straat het Boxster Spydertje zien rijden dat we twee weken geleden geleverd hebben.

Wat een dik kotje is dat toch.

Comment

• Wou em normaal eens op foto komen zetten in de garage maar Thomas is me blijkbaar vergeten mailen dat em der stond. En die heeft ook niet in de showroom gestaan dus had em niet gezien. die spyder is inderdaad

Zou kunnen dat ik morgenavond eens langrij voor eens wat fotokes van den RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Fak, gisterenavond in mijn straat het Boxster Spydertje zien rijden dat we twee weken geleden geleverd hebben.

Wat een dik kotje is dat toch.
            Ik ben daar he-le-maal zot van. Een witte?

Meld het me wanneer jullie een arktis exemplaar leveren, ik kom kijken.

Comment

• Porsche Panamera Turbo taxi

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                Wou em normaal eens op foto komen zetten in de garage maar Thomas is me blijkbaar vergeten mailen dat em der stond. En die heeft ook niet in de showroom gestaan dus had em niet gezien. die spyder is inderdaad

Zou kunnen dat ik morgenavond eens langrij voor eens wat fotokes van den RS

Ja spijtig dat 'ie niet langer bleef staan. Auto kwam binnen rond 11 uur, en werd alweer geleverd in de namiddag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik ben daar he-le-maal zot van. Een witte?

Meld het me wanneer jullie een arktis exemplaar leveren, ik kom kijken.

Een witte ja.

Weet niet wanneer er nog eentje komt. Van Spydertjes weet ik het niet zeker of er nog besteld zijn.

Comment

• Lol ! Toen ik binnen ging voor informatie, zei de verkoper (z'n kaartje zit in m'n catalogusje hier maar ben te tam om te gaan kijken) dat ze er al 6 verkocht hadden.

Comment

• Ja zou goed kunnen, weet ik niet vanbuiten.

Ik ben dan ook geen verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Gezien hoe die de Raidillon pakken? WTF. En zo een drukte? En daar dan zoveel geld voor betalen? Goed zot ja!
                        Jawadde ik sta voor mijn tweede trackday: slick

Comment

• Sport Auto Supertest GT3 RS mk.II: 7'33" Nordschleife.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Sport Auto Supertest GT3 RS mk.II: 7'33" Nordschleife.
                            von Saurma?

akelig dicht bij een Carrera GT en GT2

Comment

• Man,you bought the wrong car.

Last edited by ; 23/04/2010, 01:29.

Comment

• Ide..?

Comment

• Nee, 'ie heeft gewoon een kutte nummerplaat gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Nee, 'ie heeft gewoon een kutte nummerplaat gekregen.
                                    Dacht het al..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Dacht het al..

Neenee, was reactie op post voor de jouwe.

Weet niet of het één van Ide is...

Comment

• Ah, haha ok

Comment

• In elk geval,als deze eigenaar ooit een Ferrari Enzo KAN kopen,dan heeft hij alvast de juiste nrplaat.
                                          Anders die plaat duur verkopen aan een Enzo-rijder.

.

Comment

Working...
                                          X