Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Wel de mk.II hé... Toch niet zo'n verrassing met zo'n achterspoiler, vergeleken met die van de GT2?
    Dan nog...
    Ok, 't is een knoert van een achterspoiler vergeleken met die van de GT2.
    Maar aan 200km/u geeft de RS toch een extra downforce van zo'n 50kg, en die curve loop exponentiëel. Wat moet dat niet zijn aan 300km/u?!

Comment

• Speedhunters gaat deze week blijkbaar een GT-week houden, retro-foto's van the good old days

Fak! Een hele grid vol met (imo) legendes: de Porsches, de CLK, Mclaren F1, de Panoz (in mindere mate succesvol, maar 't is zo'n zalig speciale kar) en de Oreca Viper (superzalige livery).
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Die porsche prototype. Fak Fak Fak. Samen met de bmw lmr één van de vetste racer van de afgelopen jaren.

Comment

• Toyota GT-One verdient ook een vermelding imo
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Amethyst pearl
              Maar allez !! Die kleur zit weer in 't gamma, sinds kort. Awesome!

Comment

• Ik zou je'n groene bol toestoppen!

Comment

• Comment

• Heeft eigenlijk 'n monogrammetje nodig.

Comment

• Superzalige detail: http://www.detailingworld.co.uk/foru...d.php?t=164960 (geen clubsport, tsss...)

Ook wel leuk om de 997.2 eens zonder spoiler te zien. Ducktailtje.

Zo zou ik 'm ook nemen, of in Aquablau...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Toyota GT-One verdient ook een vermelding imo
                        Jep zeker waar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Superzalige detail: http://www.detailingworld.co.uk/foru...d.php?t=164960 (geen clubsport, tsss...)

Ook wel leuk om de 997.2 eens zonder spoiler te zien. Ducktailtje.
                          Juist die draad eens doorlopen. Man toch, wat een kar, wat een foto's!

Comment

• Wat mij het meest opviel is in welke slechte staat de lak al was voor een spiksplinternieuwe auto.

Bij de mijne is het ook een kleine ramp, maar die hebben ze dan eerst een paar maand mishandeld in de showroom.

Comment

• Soms wil je iets zo hard dat 't pijn doet...

Wat betreft die detail, ik vind 't allemaal leuk om naar te kijken maar ik zou 't zelf nooit in m'n kop krijgen om een nieuwe kar te laten detailen...

Comment

Soms wil je iets zo hard dat 't pijn doet...
                                Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Wat betreft die detail, ik vind 't allemaal leuk om naar te kijken maar ik zou 't zelf nooit in m'n kop krijgen om een nieuwe kar te laten detailen...
                                Ik sluit me 100% aan bij Porker ..

Comment

Soms wil je iets zo hard dat 't pijn doet...
                                  Dat geloof ik. Deze wagen is u ook op het lijf geschreven.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Grappig.

Can't wait dat mijn GT3 eens serieus onder handen wordt genomen door Wax-it. De lak is echt in een staat om je voor te schamen, voor een auto die nog geen maand in mijn bezit is en nieuw.

edith: en met een deftige bescherming gaat al die rubber en andere brol ook wat makkelijker van de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Grappig.

Can't wait dat mijn GT3 eens serieus onder handen wordt genomen door Wax-it. De lak is echt in een staat om je voor te schamen, voor een auto die nog geen maand in mijn bezit is en nieuw.

edith: en met een deftige bescherming gaat al die rubber en andere brol ook wat makkelijker van de auto.
                                      ²²²²²

Comment

Grappig.

Ik vond uw lak bijvoorbeeld perfect in orde, de ene let erop de andere niet denk ik dan.. Ik heb met spiegels wat jij hebt met lak.

Comment

Wat mij het meest opviel is in welke slechte staat de lak al was voor een spiksplinternieuwe auto.

Bij de mijne is het ook een kleine ramp, maar die hebben ze dan eerst een paar maand mishandeld in de showroom.
                                          Dat komt gewoon door de sticky paint op bijna elke porsche van de laatste jaren.

Er zijn maar weinig mensen die ermee omkunnen en meestal gaat het mis bij het machinaal polieren ervan. (wat bij nieuwe auto's ook meestal gebeurt)
                                          Het heeft ons ook wel wat tijd gekost voor we er een antwoord op hadden, maar nu weten we hoe we het mooi kunnen verwerken.

De andere weten niet wat er aan de hand is en gaan gewoon met wol polieren. Uiteraard zie je dan alle marring, hologrammen en buffertrails nog zitten omdat ze erna niet fijn hebben afgewerkt.
                                          Ze lossen het dan op door er met een product met fillers over te gaan zodat de klant die zijn nieuwe Porsche gaat ophalen het de eerste 2 weken niet ziet.
                                          Na 2 weken komt de klant klagen en dan is het meestal het verhaal van de carwash of verkeerde wasbeurt :p

Hell, 75% van de klanten merkt het waarschijnlijk zelf niet op !

Een splinternieuwe Porsche boeken wij hier zoiezo 3 dagen in omdat we in 99% van de gevallen veel tijd verliezen met die sticky paint !

Comment

Working...
                                          X