Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bwaja, als ik je die zondag zag afkomen, zo blinken zeg ! Pas onder een bepaalde hoek zag ik idd best veel swirls op de achterspoiler, beetje jammer maar geen drama...
De mijne staat er prima bij (hoe anders ??) alleen moest Wax-it meteen de pret vergallen door te menen ergens schade te ontwaren die geen mens ziet
Bwaja, als ik je die zondag zag afkomen, zo blinken zeg ! Pas onder een bepaalde hoek zag ik idd best veel swirls op de achterspoiler, beetje jammer maar geen drama...
De hele motorkap staat vol.
Nuja, mij is het ook gedeeltelijk te doen voor die wax. er is nogal een verschil tussen vuil van de neus van de auto kuisen als die behandeld is of niet.
Terug van een fantastisch weekend Stuttgart.
Veel veranderd sinds de laatste keer dat ik geweest was in 2006. Verschillende Sport Classics in productie en afgewerkt gezien. Moment om niet te vergeten.
De mijne staat er prima bij (hoe anders ??) alleen moest Wax-it meteen de pret vergallen door te menen ergens schade te ontwaren die geen mens ziet
Sorry Bert, maar ik vind protech nog altijd prima... Na 5 jaar nog steeds tevreden en nog nooit gewaxt. 't is absoluut niet meer perfect, maar nog best te pruimen.
Ik ben niet zo'n poetsfreak om dat telkens weer tot in de puntjes te detailen... twee emmers, een spons en wat product moet het voor mij doen.
Het werk van ons aller Bert is natuurlijk subliem, maar voor mij hoeft het niet zooo perfect.Glans op lange termijn is voor mij wel belangrijk...
Iedere week 3 vierwielers poetsen is al genoeg...zonder dat ik daaar 2 uur/auto aan bezig ben.
Sorry Bert, maar ik vind protech nog altijd prima... Na 5 jaar nog steeds tevreden en nog nooit gewaxt. 't is absoluut niet meer perfect, maar nog best te pruimen.
Ik ben niet zo'n poetsfreak om dat telkens weer tot in de puntjes te detailen... twee emmers, een spons en wat product moet het voor mij doen.
Het werk van ons aller Bert is natuurlijk subliem, maar voor mij hoeft het niet zooo perfect.Glans op lange termijn is voor mij wel belangrijk...
Iedere week 3 vierwielers poetsen is al genoeg...zonder dat ik daaar 2 uur/auto aan bezig ben.
Ik wil nog wat tijd over om te rijden
Een auto die eenmaal goed behandeld geweest is, kan daarna op een eenvoudige manier verder onderhouden worden, zonder daar 2uur per wasbeurt in te steken. Ik doe de mijne in een halfuurtje, en daarbij zit dan ng een quick detailer die de bestaande waxlaag versterkt.
Zo werken blijft vele malen langer en beter als een Protech alternatief. Laat me niet lachen wat ik al van hun en Waxguard en andere "pro's" gezien heb.
Comment