Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bij ons hebben we stoelen met geheugen als optie. Nu zet dieje stoel zich altijd op de positie die geprogrammeerd is op de sleutel en moet ik altijd op knopke "3" blijven duwen tot hij zich weer in mijn positie gezet heeft... Is er een speciale "code" hoe ge de auto kunt open doen dat hij de stoel gewoon laat staan gelijk hij staat?
Gij moet een andere sleutel gebruiken. Probleem opgelost
wij hebben de gewoonte om altijd dezelfde sleutel te gebruiken en de 2e sleutel ergens veilig op te bergen ...
Tja, het principe van die geheugenfunctie is dat iedereen zijn eigen sleutel gebruikt he.
Anders is er maar 1 oplossing denk ik, en dat is altijd sleutel 1 te gebruiken en je stoel op een "neutrale" positie te zetten, en jouw en je moeder's instellingen te zetten onder nummer 2 en 3, en telkens je instapt op die knop te drukken. Maar dat is ook niet echt praktisch
bij ons hebben we stoelen met geheugen als optie. Nu zet dieje stoel zich altijd op de positie die geprogrammeerd is op de sleutel en moet ik altijd op knopke "3" blijven duwen tot hij zich weer in mijn positie gezet heeft... Is er een speciale "code" hoe ge de auto kunt open doen dat hij de stoel gewoon laat staan gelijk hij staat?
Comment