Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Euh, op m'n macbook pro ziet die CGT er dus oranje uit en op m'n scherm hier dus rood.

Wat wil je nen macbook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ma faaaaaack

Comment

Het werd hun nog zo afgeraden langs het magnetisch noorden te varen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Meer info?

Comment

• Precies een BMW Z3 coupé, op het eerste zicht !!

Comment

• iemand een idee hoeveel de fit van knopjes aan het stuur naar paddles gaat kosten?
                Porsche kennende zal dat serieus dokke worden?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  iemand een idee hoeveel de fit van knopjes aan het stuur naar paddles gaat kosten?
                  Porsche kennende zal dat serieus dokke worden?
                  Als het te duur is, kan je eens kijken naar aftermarket oplossingen. Dat is ook mogelijk. (Gemballa dacht ik. Sturen worden gemaakt door Raid)

Het nieuwe stuur met peddles is wel enorm mooi ... integenstelling tot het "gewone" stuur waar ik niet wild van ben ..

Comment

• Comment

• Ziet er echt wel knap uit

Comment

• Aftermarket is idd een oplossing, maar die zijn nooit zo "fijn" als die op deze foto.
                        Ze lijken zo "dik",afwerking zal wel inorde zijn
                        En 't stuur op de foto is idd fenomenaal mooi! al zal de optie aluminium ook wel aangevinkt zijn?

Comment

• Ik ben ook niet wild van aftermarket sturen. Enkel dat van Techart is leuk ... Of je moet echt gaan voor een race-stuur, maar da's voor mij ook een brug (of 2) te ver.

Het "nieuwe" stuur, doet mij zo een beetje denken aan de retro-sturen van Mustang, maar dan toch typisch Porsche met die ronde airbag.
                          Opties van foto ken ik niet, is persfoto, dus zal wel loaded zijn.

Zo'n PDK met flippers, moet ik toch ook geprobeerd hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            Ik ben ook niet wild van aftermarket sturen. Enkel dat van Techart is leuk ... Of je moet echt gaan voor een race-stuur, maar da's voor mij ook een brug (of 2) te ver.

Het "nieuwe" stuur, doet mij zo een beetje denken aan de retro-sturen van Mustang, maar dan toch typisch Porsche met die ronde airbag.
                            Opties van foto ken ik niet, is persfoto, dus zal wel loaded zijn.

Zo'n PDK met flippers, moet ik toch ook geprobeerd hebben...
                            't ziet er idd schitterend uit
                            PDK met flippers gaat,weet ik nu al , 10x beter zijn.
                            Die knopje zijn goed voor even in te halen, maar als je constant gaat beginnen schakelen ,gebruikt men pa steeds de pook, 't werkt gewoon niet logisch

Comment

• Ik geef te graag tussengas om met zo een automatische/pdk/... boite te rijden

Comment

• Moest men pa niet dagelijks in de file staan zou het hier wss ook een handbak geweest zijn .
                                Alhoewel . .

Comment

• Ik zou al nooit een 911 kopen om dagelijks mee in de file te staan. Zonde van de techniek vind ik

Comment

Ik zou al nooit een 911 kopen om dagelijks mee in de file te staan. Zonde van de techniek vind ik
                                    Langst de andere kant : hij word dagelijks gebruikt
                                    edith: en we laten hem regelmatig eens los hoor, no problem

Comment

Langst de andere kant : hij word dagelijks gebruikt
                                      edith: en we laten hem regelmatig eens los hoor, no problem
                                      Dat is ook waar

Ik kan gewoon geen plezier halen uit woon-werk verkeer. Net ook met de auto naar het werk, ik vind daar geen bal aan. Dan vind ik het zonde van kilometers bij te tikken op zo een kar.

Comment

• Dat is ook waar
                                        't is tegenwoordig veel te druk... neem nu gisteren: van Kapellen naar Wijnegem, toch een mooie afstand. Slechts een paar keer kunnen doorduwen voor de rest braaf achter andere wagens rijden,file,braaf 70.. gefrustreerd word ik ervan !

Comment

Dat is ook waar
                                          't is tegenwoordig veel te druk... neem nu gisteren: van Kapellen naar Wijnegem, toch een mooie afstand. Slechts een paar keer kunnen doorduwen voor de rest braaf achter andere wagens rijden,file,braaf 70.. gefrustreerd word ik ervan !
                                          Dan moete eens een toerke komen doen waar ik woon en zuidelijker. Het kaartje staat nog gepost in mijn topic.

Veel beter

Comment

Working...
                                          X