Oorspronkelijk geplaatst door whispy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichteniemand een idee hoeveel de fit van knopjes aan het stuur naar paddles gaat kosten?
Porsche kennende zal dat serieus dokke worden?
Het nieuwe stuur met peddles is wel enorm mooi ... integenstelling tot het "gewone" stuur waar ik niet wild van ben ..
Comment
-
Aftermarket is idd een oplossing, maar die zijn nooit zo "fijn" als die op deze foto.
Ze lijken zo "dik",afwerking zal wel inorde zijn
En 't stuur op de foto is idd fenomenaal mooi! al zal de optie aluminium ook wel aangevinkt zijn?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik ben ook niet wild van aftermarket sturen. Enkel dat van Techart is leuk ... Of je moet echt gaan voor een race-stuur, maar da's voor mij ook een brug (of 2) te ver.
Het "nieuwe" stuur, doet mij zo een beetje denken aan de retro-sturen van Mustang, maar dan toch typisch Porsche met die ronde airbag.
Opties van foto ken ik niet, is persfoto, dus zal wel loaded zijn.
Zo'n PDK met flippers, moet ik toch ook geprobeerd hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk ben ook niet wild van aftermarket sturen. Enkel dat van Techart is leuk ... Of je moet echt gaan voor een race-stuur, maar da's voor mij ook een brug (of 2) te ver.
Het "nieuwe" stuur, doet mij zo een beetje denken aan de retro-sturen van Mustang, maar dan toch typisch Porsche met die ronde airbag.
Opties van foto ken ik niet, is persfoto, dus zal wel loaded zijn.
Zo'n PDK met flippers, moet ik toch ook geprobeerd hebben...
PDK met flippers gaat,weet ik nu al , 10x beter zijn.
Die knopje zijn goed voor even in te halen, maar als je constant gaat beginnen schakelen ,gebruikt men pa steeds de pook, 't werkt gewoon niet logisch2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zou al nooit een 911 kopen om dagelijks mee in de file te staan. Zonde van de techniek vind ik
edith: en we laten hem regelmatig eens los hoor, no problem2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenLangst de andere kant : hij word dagelijks gebruikt
edith: en we laten hem regelmatig eens los hoor, no problem
Ik kan gewoon geen plezier halen uit woon-werk verkeer. Net ook met de auto naar het werk, ik vind daar geen bal aan. Dan vind ik het zonde van kilometers bij te tikken op zo een kar.
Comment
-
Dat is ook waar
't is tegenwoordig veel te druk... neem nu gisteren: van Kapellen naar Wijnegem, toch een mooie afstand. Slechts een paar keer kunnen doorduwen voor de rest braaf achter andere wagens rijden,file,braaf 70.. gefrustreerd word ik ervan !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is ook waar
't is tegenwoordig veel te druk... neem nu gisteren: van Kapellen naar Wijnegem, toch een mooie afstand. Slechts een paar keer kunnen doorduwen voor de rest braaf achter andere wagens rijden,file,braaf 70.. gefrustreerd word ik ervan !
Veel beter
Comment
Comment