Weet iemand waar je "911" kan kopen, 'k vind het wel knap staan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWeet iemand waar je "911" kan kopen, 'k vind het wel knap staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenbij porsche zelf, ge kon da als optie nemen ipv "Carrera"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten't zou wel mooi staan
Men pa zei gisteren nog, zouden die roosters vooraan ni beter zijn in 't grijs..
'k heb hem foto's laten zien,en gelukkig is hij daarvan afgestapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenUwe pa twijfelt toch ook nogal wa af he
't is vooral men ma die hem wat intoomt, jammer genoeg..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Meer info?
De opponenten zijn gewogen, de strijd is gevoerd en nu zijn de uitslagen binnen. We mogen dan allemaal wel een labrador-boxer willen, Porsche piekert er niet over. De video en ‘spyshot‘ waren gewoon stunt van het team van Topgear.com. Tot in de details was de ‘prank’ uitgedacht. De drie belangrijkste betrokken personen zijn allemaal gek […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat is ook waar
Ik kan gewoon geen plezier halen uit woon-werk verkeer. Net ook met de auto naar het werk, ik vind daar geen bal aan. Dan vind ik het zonde van kilometers bij te tikken op zo een kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNog efkes en dan is het weer VW Porsche...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel de limited edition pookknop in carbon, anders moet ik 'm niet.
Bij mij MOET 'm met die houten pookknop komen... 917-verwijzingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJot.
Beetje vreemd dat de voorste velgen echt zo'n kleine offset (hoge ET) hebben, ze puilen zelfs uit!
Op één vlak gaat de Mk.II de Mk.I nooit overtreffen en da's wat de velgen betreft.
Duo-bestelling, Porker?
Ik vind de mk.II GT3-velg trouwens schitterend IRL!
Bij mij zijn 't de achterlichten en die spiegels die de mk.II z'n das omdoen...
Comment
-
Ook waar. Heb niet tegoei gekeken naar de velgen, zag gewoon uitpuilend spul en vond dat bagger.
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEcht niet!
Bij mij MOET 'm met die houten pookknop komen... 917-verwijzingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOok waar. Heb niet tegoei gekeken naar de velgen, zag gewoon uitpuilend spul en vond dat bagger.
Oké, punt 1 waarop de onze zullen verschillen. Welke livery of kleur neem jij?
Ik ben geneigd een Cobaltblauwe te nemen, maar dan ben ik er niet helemaal uit welk interieur ik wil, dat bruine gaat niet samen met cobalt, en zwart vind ik jammer...
Als ik mag resprayen dan graag in dat nieuwe Aqua Blue, met 'n bicolor interieurtje cocoa/zwart
Comment
-
Ik zou 'm willen wrappen in John Player Special-livery om bij m'n 2-Eleven te passen, maar da's een beetje idioot op een merk dat geen uitstaans heeft met die livery.
Gulf en Martini is zo obvious, misschien laat ik me wel inspireren door de Manthey RSR en ga ik voor groen/geel en gele koplampen, in 'n heel dapper moment..
Comment
-
Comment