Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't zou wel mooi staan
Men pa zei gisteren nog, zouden die roosters vooraan ni beter zijn in 't grijs..
'k heb hem foto's laten zien,en gelukkig is hij daarvan afgestapt
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
't zou wel mooi staan
Men pa zei gisteren nog, zouden die roosters vooraan ni beter zijn in 't grijs..
'k heb hem foto's laten zien,en gelukkig is hij daarvan afgestapt
Ik kan gewoon geen plezier halen uit woon-werk verkeer. Net ook met de auto naar het werk, ik vind daar geen bal aan. Dan vind ik het zonde van kilometers bij te tikken op zo een kar.
Wel, dat is bij mij ook zo. Sedert mei ga ik gemiddeld 3x per week met de trein (natuurlijk ook omdat er een goede verbinding Oostende-Gent is), 'k had het al veel eerder moeten doen.
Beetje vreemd dat de voorste velgen echt zo'n kleine offset (hoge ET) hebben, ze puilen zelfs uit!
Op één vlak gaat de Mk.II de Mk.I nooit overtreffen en da's wat de velgen betreft.
Duo-bestelling, Porker?
Je weet toch nog niet wat erop gaat komen qua velgen? Ik kan me niet voorstellen dat de velgen die je hier ziet er iets mee te maken zullen hebben, 't zijn zelfs geen centerlocks...
Ik vind de mk.II GT3-velg trouwens schitterend IRL!
Bij mij zijn 't de achterlichten en die spiegels die de mk.II z'n das omdoen...
Ik ben geneigd een Cobaltblauwe te nemen, maar dan ben ik er niet helemaal uit welk interieur ik wil, dat bruine gaat niet samen met cobalt, en zwart vind ik jammer...
Als ik mag resprayen dan graag in dat nieuwe Aqua Blue, met 'n bicolor interieurtje cocoa/zwart
Ik zou 'm willen wrappen in John Player Special-livery om bij m'n 2-Eleven te passen, maar da's een beetje idioot op een merk dat geen uitstaans heeft met die livery.
Gulf en Martini is zo obvious, misschien laat ik me wel inspireren door de Manthey RSR en ga ik voor groen/geel en gele koplampen, in 'n heel dapper moment..
Comment