Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet iemand waar je "911" kan kopen, 'k vind het wel knap staan
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Weet iemand waar je "911" kan kopen, 'k vind het wel knap staan
      bij porsche zelf, ge kon da als optie nemen ipv "Carrera"
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
        bij porsche zelf, ge kon da als optie nemen ipv "Carrera"
        ²²²²²

Comment

• 't zou wel mooi staan
          Men pa zei gisteren nog, zouden die roosters vooraan ni beter zijn in 't grijs..
          'k heb hem foto's laten zien,en gelukkig is hij daarvan afgestapt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            't zou wel mooi staan
            Men pa zei gisteren nog, zouden die roosters vooraan ni beter zijn in 't grijs..
            'k heb hem foto's laten zien,en gelukkig is hij daarvan afgestapt
            Uwe pa twijfelt toch ook nogal wa af he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Uwe pa twijfelt toch ook nogal wa af he
              Ni normaal dien!
              't is vooral men ma die hem wat intoomt, jammer genoeg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Meer info?
                Fake en komt niet
                De opponenten zijn gewogen, de strijd is gevoerd en nu zijn de uitslagen binnen. We mogen dan allemaal wel een labrador-boxer willen, Porsche piekert er niet over. De video en ‘spyshot‘ waren gewoon stunt van het team van Topgear.com. Tot in de details was de ‘prank’ uitgedacht. De drie belangrijkste betrokken personen zijn allemaal gek […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Dat is ook waar

Ik kan gewoon geen plezier halen uit woon-werk verkeer. Net ook met de auto naar het werk, ik vind daar geen bal aan. Dan vind ik het zonde van kilometers bij te tikken op zo een kar.
                  Wel, dat is bij mij ook zo. Sedert mei ga ik gemiddeld 3x per week met de trein (natuurlijk ook omdat er een goede verbinding Oostende-Gent is), 'k had het al veel eerder moeten doen.

Comment

• Nog efkes en dan is het weer VW Porsche...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Nog efkes en dan is het weer VW Porsche...
                      nope "auto union"

Comment

• Waarom een CGT voor mij op 't allerhoogste schavotje blijft staan qua "desirability"

Afwerking tot in de allerkleinste details

Comment

• Wel de limited edition pookknop in carbon, anders moet ik 'm niet.

Comment

• Dit wordt VET!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Wel de limited edition pookknop in carbon, anders moet ik 'm niet.
                              Echt niet!

Bij mij MOET 'm met die houten pookknop komen... 917-verwijzingen

Comment

• Jot.

Beetje vreemd dat de voorste velgen echt zo'n kleine offset (hoge ET) hebben, ze puilen zelfs uit!

Op één vlak gaat de Mk.II de Mk.I nooit overtreffen en da's wat de velgen betreft.

Duo-bestelling, Porker?

Comment

Jot.

Beetje vreemd dat de voorste velgen echt zo'n kleine offset (hoge ET) hebben, ze puilen zelfs uit!

Op één vlak gaat de Mk.II de Mk.I nooit overtreffen en da's wat de velgen betreft.

Duo-bestelling, Porker?
                                  Je weet toch nog niet wat erop gaat komen qua velgen? Ik kan me niet voorstellen dat de velgen die je hier ziet er iets mee te maken zullen hebben, 't zijn zelfs geen centerlocks...

Ik vind de mk.II GT3-velg trouwens schitterend IRL!

Bij mij zijn 't de achterlichten en die spiegels die de mk.II z'n das omdoen...

Comment

• Ook waar. Heb niet tegoei gekeken naar de velgen, zag gewoon uitpuilend spul en vond dat bagger.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Echt niet!

Bij mij MOET 'm met die houten pookknop komen... 917-verwijzingen
                                    Oké, punt 1 waarop de onze zullen verschillen. Welke livery of kleur neem jij?

Comment

Ook waar. Heb niet tegoei gekeken naar de velgen, zag gewoon uitpuilend spul en vond dat bagger.

Oké, punt 1 waarop de onze zullen verschillen. Welke livery of kleur neem jij?
                                      Argh, CGT-configuratie fantasieën, eindeloos terrein

Ik ben geneigd een Cobaltblauwe te nemen, maar dan ben ik er niet helemaal uit welk interieur ik wil, dat bruine gaat niet samen met cobalt, en zwart vind ik jammer...

Als ik mag resprayen dan graag in dat nieuwe Aqua Blue, met 'n bicolor interieurtje cocoa/zwart

Comment

• Ik zou 'm willen wrappen in John Player Special-livery om bij m'n 2-Eleven te passen, maar da's een beetje idioot op een merk dat geen uitstaans heeft met die livery.

Gulf en Martini is zo obvious, misschien laat ik me wel inspireren door de Manthey RSR en ga ik voor groen/geel en gele koplampen, in 'n heel dapper moment..

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X