Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien niet echt op zijn plaats hier maar misschien zijn er toch liefhebbers voor

Video Stretched Cayenne
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Zalige video
      Idd, maar 'k vraag me wel af hoelang de banden meegaan met zo'n rijstijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Machtige kleur in die porker-vid
        Yep, maar denk niet dat ik daarvoor zou durven kiezen...

Vind 'm toch knapper dan de RS, al zal je die laatste wel kunnen configureren zonder stickers (hopelijk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
          een auto zoals een C63 amg of een SLK63 black zal wel meer tailhappy zijn, niet ?
          slk 55 Door het extra koppel en het mindere gewicht op de achteras zullen die wel wat makkelijker uitbreken ja

Comment

• Wat doet je km teller eigenlijk als je drift?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
              wat een rijder

vraag mij af of t effectief zo makkelijk is om er in korte bochtjes wat mee te gaan driften,

volgens mij is dit meer een auto die rechtdoor wil gaan ..?
              Helemaal niet eigelijk. 't Zijn juist de bochten die z'n habitat zijn!

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
              een auto zoals een C63 amg of een SLK63 black zal wel meer tailhappy zijn, niet ?
              Ik veronderstel dat je de CLK63 blackseries bedoelt? Deze zullen misschien meer tailhappy zijn, ja. Maar zo'n C63 is imo meer een autobahnstormer dan een echte bochtenverslinder. Toch ivgl met een GT3.

Comment

• Net het hele filmpje uitgezien, fak wat een droomauto!

Comment

• 2 droomkarren.

Comment

• Zalige foto ook!

Bekend baantje
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• @ Glennn: eentje maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Yep, maar denk niet dat ik daarvoor zou durven kiezen...

Vind 'm toch knapper dan de RS, al zal je die laatste wel kunnen configureren zonder stickers (hopelijk).
                        Ik heb al meermaals gelezen dat die opschriften gespoten zouden zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Ik heb al meermaals gelezen dat die opschriften gespoten zouden zijn
                          Zou verschrikkelijk jammer zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            2 droomkarren.

bedoel je die blauwe en dat stipje aan de einder????
                            herken dat niet, wat is je tweede droomkar

(zonde van die computer-bak links naast die porsche)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten

Lol.

Trouwens, wat zien die uitlaten van die GT3 er ontzettend klein uit ivm die van de GT-R.

Comment

• Gisteren een zeer klassiek samengestelde Carrera 4S tegengekomen, en ik kon 'm verdorie smaken. Macademia + Bicolor zwart/zandbeige + Carrera Sport 19" + PSE

Sprong er echt uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  Lol.

Trouwens, wat zien die uitlaten van die GT3 er ontzettend klein uit ivm die van de GT-R.
                                  pssss, niet te luid, alleen de 2 buitenste pijpen zijn uitlaat, de binnenste zijn condensator-pijpen van de koeltoren
                                  die de motor/verschnellingsbak/diff'kes/etc. koel moeten houden, zoiets als naast Tihange

Comment

• ff melden dat ik ondertussen een thread heb aangemaakt in het Duitse auto deel: http://autoforum.be/showthread.php?t=40725
                                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten

Ik wou een identieke reactie plaatsen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        kijk zo test je een GT3: gewoon aftrappen

aan 305 naar 6de

hoe die alles dichtsmijt om de remmen te testen die kracht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          hoe die alles dichtsmijt om de remmen te testen die kracht
                                          Beste stuk van 't filmpje!

Comment

Working...
                                          X