Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou ook een achterwielaangedreven Porsche nemen, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die toch dat gevoel van veiligheid van een 4WD willen...
en tegen dat ik een Porsche koop zal ik nog wat ouder zijn
een 4S voor de bredere heupen , of geeft de gewone S dat ook al ?
ik heb al regelmatig wat km's gedaan achter het stuur van een Porsche en dat was altijd 1 met vierwielaandrijving - 993 4S / 996 Turbo / 997 Turbo
met een "gewone" Porsche heb ik nog nooit rond gereden ...
misschien moet ik daar eens dringend mijn werk van maken
ik zie hier juist in Autogids dat een 997 S ook al 385 PK heeft , wist ik niet
de 997.2 is op zich al een stukje breder geworden t.o.v de 997.1
De 997 S in combi met de PDK is verschrikkelijk snel!
Jammer dat je zover woont Toerke, anders mocht je gerust een komen kijken
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
de 997.2 is op zich al een stukje breder geworden t.o.v de 997.1
De 997 S in combi met de PDK is verschrikkelijk snel!
Jammer dat je zover woont Toerke, anders mocht je gerust een komen kijken
@Alexx
waar is het topic over jullie Porsche ??????
verwijdert, omdat sommige belachelijk deden en aant zeveren waren; is 't MAAR een Carrera??
Ik doe moeite voor foto's,filmpjes ,etc.. en als ze dan zo reageren,dan hoeft het voor mij niet
ik zeg wel dat ik liefst een Targa of een 4S zou willen maar moest ik mij in de toekomst mij zo 1 zou kunnen permitteren zoals die van jullie zou ik al super content zijn hoor
idem moest ik een 996 kopen , dan zullen er ook opmerkingen komen van bwa tis maar een 996 ...
ik veeg daar vierkant mijn teeltballen aan
ik zeg wel dat ik liefst een Targa of een 4S zou willen maar moest ik mij in de toekomst mij zo 1 zou kunnen permitteren zoals die van jullie zou ik al super content zijn hoor
idem moest ik een 996 kopen , dan zullen er ook opmerkingen komen van bwa tis maar een 996 ...
ik veeg daar vierkant mijn teeltballen aan
wij konden ook een S kopen als we willen,maar men pa zei: voor die 0,2 sec.. 9800 EUR meer betalenDat vondt hij "erover" nuja, wij zijn tevreden, en hij is al MEEER dan snel genoeg believe me.
En MAAR.. MAAR.. al die manne die hier commentaar hebben, ze moeten eerst zelf dan maar beter doen ipv commentaar te hebben, ik heb voor iedereen respect,met wat ze rijden, I don't care.. maar heb dan geen kritiek op andere
Comment