Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenomg..
Kies mij, kies mij, kies mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZijn jullie nu aan 't vechten voor een plaatsje??
Ik had beter met Wim via msn of pm afgesproken .
Maar mijn 1ste opmerking was wel gemeend.
Comment
-
voor mij maakt het ni uit hoeveel volk er mee komt maar ik vrees da sommigen wel voor eigen vervoer moeten zorgen, aangezien ik zelf 2 meter ben, is er achter mij geen plaats.
heeft er niemand anders van de porsche eigenaars zin om mee te komen? ir_fuel? catscratch? vader van alexx?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenheeft er niemand anders van de porsche eigenaars zin om mee te komen? ir_fuel? catscratch? vader van alexx?
Nurburgring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb niet gevolgd. Naar waar mee komen?
Nurburgring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenneje, porsche fotoshoot in de buurt van Brasschaat-Antwerpen-Kapellen
No offence, maar ik ga zo ver niet rijden om daar met mijn auto wat te gaan staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
die al gezien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVoor ulle is da ni ver nee.
No offence, maar ik ga zo ver niet rijden om daar met mijn auto wat te gaan staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenIn Schilde rijd er een 997.2 met een Europipe uitlaat rond , hebt ge
die al gezien ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenvoor mij maakt het ni uit hoeveel volk er mee komt maar ik vrees da sommigen wel voor eigen vervoer moeten zorgen, aangezien ik zelf 2 meter ben, is er achter mij geen plaats.
heeft er niemand anders van de porsche eigenaars zin om mee te komen? ir_fuel? catscratch? vader van alexx?
Maar ik was mss van plan om eerst al de locaties met u te doen, en als we klaar zijn even bellen naar men vader, of hij naar die locatie met steenkolen afkomt voor een duoshoot2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWe moeten eerst een tegoei afspreken he
Maar ik was mss van plan om eerst al de locaties met u te doen, en als we klaar zijn even bellen naar men vader, of hij naar die locatie met steenkolen afkomt voor een duoshoot
Comment
-
Gisteren een test-rit gehad met de 997 Targa 4S handgeschakeld en een test-rit met een 996 Carrera S PDK & PSE + Chrono Plus sportpakket.
Conclusie:
Zou ik nu bestellen.
Dan wordt het een 997 Targa 4S Handgeschakeld met PSE & Chrono Plus sport.
PDK is zeer goed maar niks voor mij. Als ik een 911 koop is het sowieso een weekendwagen voor mij en dan hoef ik geen comfortabele mumbo jumbo om de file te overleven. Ik wil een manuele bak, comfortabele sport zetels, een luide diepe brul achter men gat en de stijfheid van een coupé maar de fun en het iets exclusievere karakter van een Targa. Kortom de 997 heeft me alweer eens een oor tot oor smile bezorgd, enkel zal ik samen met men lieftallige wederhelft budgetair voor onze eerste 11er waarschijnlijk met een 996 Targa starten voor een aardig crisis-prijsje in Duitsland.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichtenenkel zal ik samen met men lieftallige wederhelft budgetair voor onze eerste 11er waarschijnlijk met een 996 Targa starten voor een aardig crisis-prijsje in Duitsland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichtenstijfheid van een coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenStijfheid is toch hoger dan de cabrio hoor!
Comment
Comment