Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    IK was eerst
    Ik was eerst om te helpen. Gij zijt hoofdfotograaf, gij beslist.

Comment

• omg..
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

omg..
        Oh Alex, Hoofdfotograaf

Kies mij, kies mij, kies mij

Comment

• Da laatste was dus ma een grapke hé.

Comment

• Zijn jullie nu aan 't vechten voor een plaatsje??
            Ik had beter met Wim via msn of pm afgesproken .

Comment

Zijn jullie nu aan 't vechten voor een plaatsje??
              Ik had beter met Wim via msn of pm afgesproken .
              Sarcasm.

Maar mijn 1ste opmerking was wel gemeend.

Comment

• voor mij maakt het ni uit hoeveel volk er mee komt maar ik vrees da sommigen wel voor eigen vervoer moeten zorgen, aangezien ik zelf 2 meter ben, is er achter mij geen plaats.

heeft er niemand anders van de porsche eigenaars zin om mee te komen? ir_fuel? catscratch? vader van alexx?
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                  heeft er niemand anders van de porsche eigenaars zin om mee te komen? ir_fuel? catscratch? vader van alexx?
                  Ik heb niet gevolgd. Naar waar mee komen?

Nurburgring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Ik heb niet gevolgd. Naar waar mee komen?

Nurburgring?
                    neje, porsche fotoshoot in de buurt van Brasschaat-Antwerpen-Kapellen
                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

neje, porsche fotoshoot in de buurt van Brasschaat-Antwerpen-Kapellen
                      Voor ulle is da ni ver nee.

No offence, maar ik ga zo ver niet rijden om daar met mijn auto wat te gaan staan.

Comment

Die PSE brult wel lekker (wel hoor je dat de kleppen in hoge toeren opengaan)

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        In Schilde rijd er een 997.2 met een Europipe uitlaat rond , hebt ge
                        die al gezien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Voor ulle is da ni ver nee.

No offence, maar ik ga zo ver niet rijden om daar met mijn auto wat te gaan staan.
                          oei nooit bij stil gestaan da Fleurus een bestaande gemeente was , ik dacht (waarom weet ik ni) da ge van hier ergens in de buurt waart ...
                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            In Schilde rijd er een 997.2 met een Europipe uitlaat rond , hebt ge
                            die al gezien ?
                            Nope, wist niet dat Europipe al iets had voor de facelift. Hoe klinkt hem ?

Comment

voor mij maakt het ni uit hoeveel volk er mee komt maar ik vrees da sommigen wel voor eigen vervoer moeten zorgen, aangezien ik zelf 2 meter ben, is er achter mij geen plaats.

We moeten eerst een tegoei afspreken he
                              Maar ik was mss van plan om eerst al de locaties met u te doen, en als we klaar zijn even bellen naar men vader, of hij naar die locatie met steenkolen afkomt voor een duoshoot

Comment

We moeten eerst een tegoei afspreken he
                                Maar ik was mss van plan om eerst al de locaties met u te doen, en als we klaar zijn even bellen naar men vader, of hij naar die locatie met steenkolen afkomt voor een duoshoot
                                hoeveel uur moet ik reserveren?
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Gisteren een test-rit gehad met de 997 Targa 4S handgeschakeld en een test-rit met een 996 Carrera S PDK & PSE + Chrono Plus sportpakket.

Conclusie:

Zou ik nu bestellen.

Dan wordt het een 997 Targa 4S Handgeschakeld met PSE & Chrono Plus sport.

PDK is zeer goed maar niks voor mij. Als ik een 911 koop is het sowieso een weekendwagen voor mij en dan hoef ik geen comfortabele mumbo jumbo om de file te overleven. Ik wil een manuele bak, comfortabele sport zetels, een luide diepe brul achter men gat en de stijfheid van een coupé maar de fun en het iets exclusievere karakter van een Targa. Kortom de 997 heeft me alweer eens een oor tot oor smile bezorgd, enkel zal ik samen met men lieftallige wederhelft budgetair voor onze eerste 11er waarschijnlijk met een 996 Targa starten voor een aardig crisis-prijsje in Duitsland.
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                    enkel zal ik samen met men lieftallige wederhelft budgetair voor onze eerste 11er waarschijnlijk met een 996 Targa starten voor een aardig crisis-prijsje in Duitsland.
                                    En toen werd je wakker?

Comment

stijfheid van een coupé
                                      targa is gebaseerd op een cabrio

Comment

• Stijfheid is toch hoger dan de cabrio hoor!
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Stijfheid is toch hoger dan de cabrio hoor!
                                          En dat heb jij gemerkt?

Comment

Working...
                                          X