Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
voor mij maakt het ni uit hoeveel volk er mee komt maar ik vrees da sommigen wel voor eigen vervoer moeten zorgen, aangezien ik zelf 2 meter ben, is er achter mij geen plaats.
heeft er niemand anders van de porsche eigenaars zin om mee te komen? ir_fuel? catscratch? vader van alexx?
voor mij maakt het ni uit hoeveel volk er mee komt maar ik vrees da sommigen wel voor eigen vervoer moeten zorgen, aangezien ik zelf 2 meter ben, is er achter mij geen plaats.
heeft er niemand anders van de porsche eigenaars zin om mee te komen? ir_fuel? catscratch? vader van alexx?
We moeten eerst een tegoei afspreken he
Maar ik was mss van plan om eerst al de locaties met u te doen, en als we klaar zijn even bellen naar men vader, of hij naar die locatie met steenkolen afkomt voor een duoshoot
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
We moeten eerst een tegoei afspreken he
Maar ik was mss van plan om eerst al de locaties met u te doen, en als we klaar zijn even bellen naar men vader, of hij naar die locatie met steenkolen afkomt voor een duoshoot
Gisteren een test-rit gehad met de 997 Targa 4S handgeschakeld en een test-rit met een 996 Carrera S PDK & PSE + Chrono Plus sportpakket.
Conclusie:
Zou ik nu bestellen.
Dan wordt het een 997 Targa 4S Handgeschakeld met PSE & Chrono Plus sport.
PDK is zeer goed maar niks voor mij. Als ik een 911 koop is het sowieso een weekendwagen voor mij en dan hoef ik geen comfortabele mumbo jumbo om de file te overleven. Ik wil een manuele bak, comfortabele sport zetels, een luide diepe brul achter men gat en de stijfheid van een coupé maar de fun en het iets exclusievere karakter van een Targa. Kortom de 997 heeft me alweer eens een oor tot oor smile bezorgd, enkel zal ik samen met men lieftallige wederhelft budgetair voor onze eerste 11er waarschijnlijk met een 996 Targa starten voor een aardig crisis-prijsje in Duitsland.
enkel zal ik samen met men lieftallige wederhelft budgetair voor onze eerste 11er waarschijnlijk met een 996 Targa starten voor een aardig crisis-prijsje in Duitsland.
Comment