Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Dat is Alex z'n foto niet hoor
    Oh, my mistake... (zijn handtekening staat er idd niet op)

@Alexx: gelieve die pluimen direct terug te bezorgen aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      SUBLIEM

Comment

• Echt een knappe foto ja, alleen beetje jammer dat ge de daklijn niet ziet, is toch een van de betere kanten van de 911.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          SUBLIEM
          Heel speciaal en ook heel mooi. Een tikje ongewone hoek dat de auto ligt, maar dat maakt het net dat je er blijft naar kijken.
          Prachtig

Comment

SharkWerks maakt Porsche 997 GT3 RS nog sneller!

De Porsche 997 GT3 RS is een zeer geliefde auto. Door zijn opmerkelijke voorkomen met felle kleuren en racetrim is het een schreeuwerige auto maar niemand maalt daar om. De prestaties tellen bij deze auto en SharkWerks wilde daar nog een schepje bovenop gooien. Zij vonden de 415 pk net niet genoeg en maakte er iets meer van!
            Zij boorden de 3,6 liter boxermotor uit de GT3 RS op tot een 3,9 liter groot exemplaar. Hiermee steeg het vermogen van 415 pk naar 502 pk en steeg het toerenaantal van 8400 naar 8800 rpm, het aantal newtonmeters ligt nu op 480 stuks. Over prestaties worden niet gerept, maar wel is duidelijk dat deze GT3 RS sneller is dan de facelift van de GT3 RS. Dat betekent dus een sprint naar honderd in minder dan vier seconden en een topsnelheid die boven de 300 km/u ligt. Daarnaast heeft Sharkwerk ook een erg leuk filmpje gemaakt, kijk snel verder!

http://www.autogespot.com/nl/item/5264/sharkwerks-maakt-porsche-997-gt3-rs-nog-sneller!.html

tsjien ik dacht altijd dat er een 3,8 liter blok in de GT3 (RS) zat
            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
              tsjien ik dacht altijd dat er een 3,8 liter blok in de GT3 (RS) zat
              het blok uit de facelift is inderdaad een 3.8 met directe injectie, in de prefacelift ligt nog steeds het LeMans-afgeleide 3.6-blok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                het blok uit de facelift is inderdaad een 3.8 met directe injectie, in de prefacelift ligt nog steeds het LeMans-afgeleide 3.6-blok
                Ga je mond spoelen.

Er zit helemaal geen DFI blok in de nieuwe GT3.
                Is nog altijd gebaseerd op het blok van de mk1.

Comment

SharkWerks maakt Porsche 997 GT3 RS nog sneller!

De Porsche 997 GT3 RS is een zeer geliefde auto. Door zijn opmerkelijke voorkomen met felle kleuren en racetrim is het een schreeuwerige auto maar niemand maalt daar om. De prestaties tellen bij deze auto en SharkWerks wilde daar nog een schepje bovenop gooien. Zij vonden de 415 pk net niet genoeg en maakte er iets meer van!
                  Zij boorden de 3,6 liter boxermotor uit de GT3 RS op tot een 3,9 liter groot exemplaar. Hiermee steeg het vermogen van 415 pk naar 502 pk en steeg het toerenaantal van 8400 naar 8800 rpm, het aantal newtonmeters ligt nu op 480 stuks. Over prestaties worden niet gerept, maar wel is duidelijk dat deze GT3 RS sneller is dan de facelift van de GT3 RS. Dat betekent dus een sprint naar honderd in minder dan vier seconden en een topsnelheid die boven de 300 km/u ligt. Daarnaast heeft Sharkwerk ook een erg leuk filmpje gemaakt, kijk snel verder!

http://www.autogespot.com/nl/item/5264/sharkwerks-maakt-porsche-997-gt3-rs-nog-sneller!.html
                  En hoe zit het dan met betrouwbaarheid?

ROFL

Comment

• Is dat een eenmalig project,of bieden ze een dergelijke conversie ook aan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Is dat een eenmalig project,of bieden ze een dergelijke conversie ook aan ?
                      Dat is gewoon te koop bij hun.

Comment

• Men zegge het voort:

mijne 997S cab is te koop, voor prijs ed pm aub.
                        En liefst alleen voor wie echt op zoek is...µ
                        Hij mag weg, maar moet niet weg als je begrijpt wat ik bedoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                          Men zegge het voort:

mijne 997S cab is te koop, voor prijs ed pm aub.
                          En liefst alleen voor wie echt op zoek is...µ
                          Hij mag weg, maar moet niet weg als je begrijpt wat ik bedoel.
                          Waarom koop je eigenlijk een nieuwe auto? Zo veel verschillen die 2 toch niet van elkaar, of wel?

Comment

• Zet hem bij uw broer op de oprit te koop, dan zie ik hem ook eens staan.
                            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Er zit helemaal geen DFI blok in de nieuwe GT3.
                              Is nog altijd gebaseerd op het blok van de mk1.
                              Gelukkig
                              Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Waarom koop je eigenlijk een nieuwe auto? Zo veel verschillen die 2 toch niet van elkaar, of wel?
                                Wie zegt dat ik een nieuwe koop?
                                De 997 zou weggaan omdat ik er naar mijn goesting veel te weinig mee kan rijden, mijne junior is 15 en kan er niet meer in. Dus maar 5000km in het laatste jaar...
                                Nu verkopen en binnen 3 jaar een 991 (ondertussen is junior 18 en kan ie zelf rijden)

Ondertussen zou ik wel een 993 cab of targa kopen om die dan oldtimer te laten worden.
                                en zo ben ik ondertussen niet porscheloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  Zet hem bij uw broer op de oprit te koop, dan zie ik hem ook eens staan.
                                  Waar woon jij dan?

Comment

Wie zegt dat ik een nieuwe koop?
                                    De 997 zou weggaan omdat ik er naar mijn goesting veel te weinig mee kan rijden, mijne junior is 15 en kan er niet meer in. Dus maar 5000km in het laatste jaar...
                                    Nu verkopen en binnen 3 jaar een 991 (ondertussen is junior 18 en kan ie zelf rijden)

Ondertussen zou ik wel een 993 cab of targa kopen om die dan oldtimer te laten worden.
                                    en zo ben ik ondertussen niet porscheloos.
                                    Ah ik dacht dat gij dat waart die een targa gekocht had, maar ik vergis mij blijkbaar.

Comment

Waar woon jij dan?
                                      binnenkort scheef rechtover hem.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                        Gelukkig
                                        wa is eigenlijk het probleem met DFI motoren? heb in dit topic al regelmatig mensen der over horen klagen...
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Working...
                                        X