Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FAIL. Want een 997.2 GT3 is niet anders qua motortype, en klinkt naar men beweert ook super.

En een 997.2 carrera moet je niet gaan vergelijken met een GT3, laat staan raceversies

Comment

• Appelen en peren he een nieuwe GT3 klinkt ook lekker, wel niet zoals deze "race" porsche's..
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        - FAIL. Want een 997.2 GT3 is niet anders qua motortype, en klinkt naar men beweert ook super.

- En een 997.2 carrera moet je niet gaan vergelijken met een GT3, laat staan raceversies
        -Weet ik.

- Inderdaad, misschien een beetje een ongelukkige vergelijking gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          -Weet ik.

- Inderdaad, misschien een beetje een ongelukkige vergelijking gekozen.
          Maar 't is een feit: klinkt lekker in dat filmpje!

Maar dit als daily met zo'n geluid :
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Damn

Comment

• Ik moet u nen bak, eerlijk is eerlijk!

Comment

• Daarjuist nog gepraat met een kennis die met een 993 4S rijdt.

Ie is onlangs te weten gekomen dat ie een speciaal model heeft, namelijk met X51 pakket.
              Dus met 20pk's meer dan standaard (280) dus 300pk.

Is er toevallig opgebotst wanneer ie een Engels autoboekje las en waar er een reportage in stond van die 993 4S X51 en daar stond dat ie alleen te herkennen was een een zwarte ring op een buis in het motorruim (wrsch voor de koeling) ipv. een chromé ene.

Wanneer ie dan terug thuis was heeft ie dat es uit nieuwsgierigheid gecontroleerd en ie had een zwarte en ie vond het ook raar dat de zijne op papier 300pk's had ipv. 280, maar nooit verder bij stilgestaan.

Nu, dat is toch megavet, toch?

Ie kan daar (als ie 'm ooit verkoopt) dan toch wat meer voor vragen?

't Is deze:

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• SKW zie ik veel rijden, maar ligt dat aan mij of heeft dat 2 ruitenwissers tegen elkaar?? Dat was me nu nog nooit opgevallen

Comment

• Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Fan van!

Comment

• Verkocht

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          SKW zie ik veel rijden, maar ligt dat aan mij of heeft dat 2 ruitenwissers tegen elkaar?? Dat was me nu nog nooit opgevallen
                          Heeft maar alleen 2 stangen voor de ruitenwisser, is nog altijd één enkele ruitenwisser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Op 1.22 kan je zien hoe hard de ophanging van zo'n GT3 RS is...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Damn , ja! nu je het zegt!

Comment

• übervette kleur

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Heeft maar alleen 2 stangen voor de ruitenwisser, is nog altijd één enkele ruitenwisser.

Dat zijn wel 2 ruitenwisser hé kadee... De opstelling is wel enkel vanaf de 993 op die manier.Zo herken je ook makkelijk een échte 993 .Bij een verbouwde 964 staan ze dus anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                    Ergens een topic van deze of soms foto's?

edit: zelf al gevonden...
                                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35048
                                    van wie is die Boxster?
                                    2.0 JTDm

Comment

• Ah, oké, dus wel.

'k Vond geen duidelijke foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Fan van!

Hmm, liever de spiegels en spoiler in koetswerkkleur en de de velgen in het zwart of gewoon standaard...

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X