Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verdomme, die striping trekt op niets!

Comment

• NI NORMAAL !! PFFF
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Behoorlijk unieke Cayenne GTS! Met rode gordels ook.

Comment

• Comment

• 800 pk

9FF

Laat dat voor mij toch maar in een 911je zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                CH heeft nooit bij EVO gewerkt hé

Hij zat vroeger bij Autocar.

Maar bij deze => Wax-it kijkt voor opnieuw een abbo bij EVO af te sluiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  CH heeft nooit bij EVO gewerkt hé

Hij zat vroeger bij Autocar.

Maar bij deze => Wax-it kijkt voor opnieuw een abbo bij EVO af te sluiten
                  juist! ik verwarde hem met Jethro

dit is mijn favoriete deel van dat artikeltje

‘We’ve gone very aggressive on the ignition timing,’ says Preuninger, ‘and with the better intake we have had to fit a revised, titanium exhaust. With the Sport button engaged and the valves open, it’s now louder than the Cup car.’

Hardly music to the ears of UK trackday goers, but Porsche acknowledges this specific problem and is working on a solution. More on that when we hear it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik weet niet of iedereen hier even goed Duits verstaat, maar hij zegt dus wel degelijk alle 2 weken nieuwe banden als je daar mee doorrijdt
                    Ik vind het wel een leuke test, maar waarom zou je dit in godsnaam kopen?
                    Ik zie er echt het nut niet van in Geef mij dan toch maar die Cayenne , en liefst gewoon een GT2 of andere 11er

Comment

• Ik rij véél liever rond met een VW transporter met dikke Porsche-motor dan zo'n lelijke Cayenne. En ik verzeker u dat ge daarmee meer plezier gaat hebben. Al die verwonderde gezichten van Audi RS, BMW M en AMG-rijders.

Heerlijk dat zoiets bestaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        juist! ik verwarde hem met Jethro

dit is mijn favoriete deel van dat artikeltje

‘We’ve gone very aggressive on the ignition timing,’ says Preuninger, ‘and with the better intake we have had to fit a revised, titanium exhaust. With the Sport button engaged and the valves open, it’s now louder than the Cup car.’

Hardly music to the ears of UK trackday goers, but Porsche acknowledges this specific problem and is working on a solution. More on that when we hear it.
                        Té luid is ook nergens goed voor, en al zeker niet op trackdays zoals hij aanhaalt. Ze zullen bvb op Spa ook wel beginnen met een db-limiet...

De RS wordt toch weer wat minder dagelijks bruikbaar, lijkt me. 'k Vraag me af of dat nu goed of slecht is !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Té luid is ook nergens goed voor, en al zeker niet op trackdays zoals hij aanhaalt. Ze zullen bvb op Spa ook wel beginnen met een db-limiet...

De RS wordt toch weer wat minder dagelijks bruikbaar, lijkt me. 'k Vraag me af of dat nu goed of slecht is !
                          bwa.. vergeet dat je nog altijd die kleppen hebt é

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Hoe DIK!

Comment

• Eigenlijk moet die nieuwe GT3 qua bruutheid toch niet onderdoen voor de Scuderia, look at this !

Comment

• fuck ja als ik ze zo naast elkaar zie staan ... voor mij de GT3 graag
                                  Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                    fuck ja als ik ze zo naast elkaar zie staan ... voor mij de GT3 graag
                                    Vorig weekend op de ring een paar gehoord,
                                    En net RS-magazine gekocht, test van de nieuwe GT3.. pff ni normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Perfectie.

Comment

Working...
                                      X