Iemand die deze in hogere resolutie heeft?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Iemand die deze in hogere resolutie heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDie Aerokit 2 spoiler, lijkt heel erg op eentje van Techart van vroeger .. Ik vind hem wel knap.
Deze vind ik trouwens ook knap:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKoffer is te rood.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBestaat die ook in full color, die foto?
Comment
-
IRL klinkt de facelift wel beter, maar hier.. wat een verschil
+ YouTube Video
Dit is trouwens de wagen van BernieDC denk ik, aangezien hij een Targa 4 heeft en onlang bij carnewal is langstgeweest.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenMet de kleppen dicht klinkt het als een mixer, open is het nog nice, al mis ik het geborrel van een prefacelift nog wel een beetje.
Open klinkt hij wel heerlijk, al mist hij idd dat koud geborrel van de vorige porsche's2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Deze namiddag kwam ik toe op de parking van de winkel en er stond daar een prachtige 997 4S ( zwart exterieur )
De eigenaar kwam juist toe en ik heb er een babbelke mee gedaan .
De auto heeft hij nu 3 maand in zijn bezit , aangekocht in Duitsland / 3 j oud / 45.000km
Je hoorde aan zijn babbelen dat dit zijn jongensdroom was
Zijn dagelijkse wagen is een Volvo V70R
Ik heb hem de link gegeven van dit forum , hopelijk komt hij hier eens piepen en zijn auto voorstellen
Geen foto , maar ik wou het toch eens vermelden hier dat ik meer en meer stapelzot sta van een Porsche 997 4S of Targa
Ooit koop ik mij er toch 1tje hoor
Comment
Comment