Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand die deze in hogere resolutie heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
      Samenleggen?

Een Porsche wil ik voor mezelf

Comment

• Die Aerokit 2 spoiler, lijkt heel erg op eentje van Techart van vroeger .. Ik vind hem wel knap.

Deze vind ik trouwens ook knap:

Comment

• Ik vind dat Aeropack nu toch ook niet mis. Stel dit eens voor in het zwart of meteorgray
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Schitterend magazine
            Check ook het verschil in spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Iemand die deze in hogere resolutie heeft?
                De "Duck Tale " op deze is veel better.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                  Die Aerokit 2 spoiler, lijkt heel erg op eentje van Techart van vroeger .. Ik vind hem wel knap.

Deze vind ik trouwens ook knap:
                  Koffer is te rood.

Comment

• Full Black !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Koffer is te rood.
                      Idd, de rode band net achter de achterruit had gedeeltelijk wit moeten blijven.

Comment

• Knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Knap!
                          die is lekker!
                          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Bestaat die ook in full color, die foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Bestaat die ook in full color, die foto?
                              Niet mijn foto

Comment

• Spijtig. Ben niet zo voor dat selectief kleurengedoe tegenwoordig...

Comment

• OZ's.

Comment

• IRL klinkt de facelift wel beter, maar hier.. wat een verschil

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is trouwens de wagen van BernieDC denk ik, aangezien hij een Targa 4 heeft en onlang bij carnewal is langstgeweest.

Comment

• Met de kleppen dicht klinkt het als een mixer, open is het nog nice, al mis ik het geborrel van een prefacelift nog wel een beetje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Met de kleppen dicht klinkt het als een mixer, open is het nog nice, al mis ik het geborrel van een prefacelift nog wel een beetje.
                                        Klopt, ik had van de onze een geluidsfragmentje in een hangaar.. percies ne stofzuiger en irl is dat toch niet zo hoor.
                                        Open klinkt hij wel heerlijk, al mist hij idd dat koud geborrel van de vorige porsche's

Comment

• Deze namiddag kwam ik toe op de parking van de winkel en er stond daar een prachtige 997 4S ( zwart exterieur )
                                          De eigenaar kwam juist toe en ik heb er een babbelke mee gedaan .
                                          De auto heeft hij nu 3 maand in zijn bezit , aangekocht in Duitsland / 3 j oud / 45.000km
                                          Je hoorde aan zijn babbelen dat dit zijn jongensdroom was
                                          Zijn dagelijkse wagen is een Volvo V70R

Ik heb hem de link gegeven van dit forum , hopelijk komt hij hier eens piepen en zijn auto voorstellen

Geen foto , maar ik wou het toch eens vermelden hier dat ik meer en meer stapelzot sta van een Porsche 997 4S of Targa

Ooit koop ik mij er toch 1tje hoor
                                          Last edited by ; 17/10/2009, 20:54.

Comment

Working...
                                          X