edith
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mbt. 4S - 2S.
Ik heb met beide "degelijk" gereden. Ik vind de 4S ook mooier, wat betreft zijn dikke kont. En het is een feit dat je met de 4S ook kan spelen, misschien iets minder brutaal. De reden dat ik nu een 2S heb, is het stuurgevoel. Bij de 4S voelt het stuur minder direct en artificiëler aan. Alsof er "meer" gebeurt tussen het draaien aan het stuur en het draaien van de wagen. En dat was voor mij echt storend. Ik voelde me meer "verbonden" met de 2S.
Al denk ik dat een 4S een betere investering is (zeker in geval van 996/2 - 997/2). Hij is ook mooier. Maar wat mij betreft is hij minder "driver's car".
My 2 ct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenMbt. 4S - 2S.
Ik heb met beide "degelijk" gereden. Ik vind de 4S ook mooier, wat betreft zijn dikke kont. En het is een feit dat je met de 4S ook kan spelen, misschien iets minder brutaal. De reden dat ik nu een 2S heb, is het stuurgevoel. Bij de 4S voelt het stuur minder direct en artificiëler aan. Alsof er "meer" gebeurt tussen het draaien aan het stuur en het draaien van de wagen. En dat was voor mij echt storend. Ik voelde me meer "verbonden" met de 2S.
Al denk ik dat een 4S een betere investering is (zeker in geval van 996/2 - 997/2). Hij is ook mooier. Maar wat mij betreft is hij minder "driver's car".
My 2 ct.
Al redelijk veel met een 996 turbo gereden en als ik nu eens met 1 rij is het de 997 turbo .
Met een Cayenne ook veel ervaring maar dat telt niet mee zeker he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenals het zover is zal ik die wel uitgebreid testen
(En ik heb nog nooit in een Cayenne gezeten, dus ik weet er niks van :p)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
(En ik heb nog nooit in een Cayenne gezeten, dus ik weet er niks van :p)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenMbt. 4S - 2S.
Ik heb met beide "degelijk" gereden. Ik vind de 4S ook mooier, wat betreft zijn dikke kont. En het is een feit dat je met de 4S ook kan spelen, misschien iets minder brutaal. De reden dat ik nu een 2S heb, is het stuurgevoel. Bij de 4S voelt het stuur minder direct en artificiëler aan. Alsof er "meer" gebeurt tussen het draaien aan het stuur en het draaien van de wagen. En dat was voor mij echt storend. Ik voelde me meer "verbonden" met de 2S.
Al denk ik dat een 4S een betere investering is (zeker in geval van 996/2 - 997/2). Hij is ook mooier. Maar wat mij betreft is hij minder "driver's car".
My 2 ct.
Comment
-
Qua looks is de Carrera 4S natuurlijk subliem. Die brede poep en die rode band op de motorkap is zalig, maar je betaalt er wel wat meer voor. Qua prestaties zijn de Carrera & Carrera S sneller dan de 4 & 4S en als je enkel op de openbare weg komt zal een Carrera al meer als voldoende zijn.
Hier thuis zijn ze ook aan het kijken om de Cayenne te vervangen voor een 997 cabrio. M'n vader wil dolgraag een 4S (voor de looks) maar ik denk dat het eerder een "gewone" Carrera of een S (met PDK) zal worden. Tegen het autosalon zal de beslissing vallen.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenMbt. 4S - 2S.
Ik heb met beide "degelijk" gereden.
Comment
-
vraagje: "gewone" Carrera's....welke zijn dat?
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenJij bent dus wel voorstander van een 4S ?
meer uitleg please
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk BerichtenMaja de dag van vandaag , als ge gene 4s hebt zijt ge niet 'in ' blijkbaar .
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenMbt. 4S - 2S.
Ik ben zeker dat het hier niet de bedoeling is om onderverdelingen te gaan maken waarom en welke P iemand heeft. Tenslotte zijn we P-liefhebbers en heeft iedereen zijn persoonlijke keuzes en mogendheden.
Zelf zou ik het liefst met een GT 3 (RS verleden...) rijden, dat het niet zo is daar kan ik wel enkele goede(bestaan deze?) en mindere goede argumenten voor aanhalen.
De keuze voor een 4S (vorige was een 993 4S) was inderdaad terug de looks, alhoewel een niet P-kenner ziet die 4 cm verschil volgens mij niet.
Een "S" een beetje pk's en enkele standaart opties extra...
Zeker is dat een 4/4S niet zo plezant rijden is dan een 2/2S als het over schuiven gaat.
Nu een 4S kan ook serieus verrassen hoor, trouwens vele ongevallen zij juist met een 4/4S het valse veilige gevoel is hiervan de hoofdoorzaak.
Nog even dit: mocht Ferdinand "Daf" als achternaam hebben gehad, wel dan zat ik nu op het "Daf-lovers" forum
En een toerke wil ik altijd doen, maar waarom heeft een mens zoals ik zo weinig vrije tijd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichtenvraagje: "gewone" Carrera's....welke zijn dat?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
En waarom ziet een stukje van die nummerplaat oranje? Meegespoten?
Comment
Comment