Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• edith
    Last edited by Alexx; 18/10/2009, 21:44.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mbt. 4S - 2S.

Ik heb met beide "degelijk" gereden. Ik vind de 4S ook mooier, wat betreft zijn dikke kont. En het is een feit dat je met de 4S ook kan spelen, misschien iets minder brutaal. De reden dat ik nu een 2S heb, is het stuurgevoel. Bij de 4S voelt het stuur minder direct en artificiëler aan. Alsof er "meer" gebeurt tussen het draaien aan het stuur en het draaien van de wagen. En dat was voor mij echt storend. Ik voelde me meer "verbonden" met de 2S.

Al denk ik dat een 4S een betere investering is (zeker in geval van 996/2 - 997/2). Hij is ook mooier. Maar wat mij betreft is hij minder "driver's car".

My 2 ct.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
          Mbt. 4S - 2S.

Ik heb met beide "degelijk" gereden. Ik vind de 4S ook mooier, wat betreft zijn dikke kont. En het is een feit dat je met de 4S ook kan spelen, misschien iets minder brutaal. De reden dat ik nu een 2S heb, is het stuurgevoel. Bij de 4S voelt het stuur minder direct en artificiëler aan. Alsof er "meer" gebeurt tussen het draaien aan het stuur en het draaien van de wagen. En dat was voor mij echt storend. Ik voelde me meer "verbonden" met de 2S.

Al denk ik dat een 4S een betere investering is (zeker in geval van 996/2 - 997/2). Hij is ook mooier. Maar wat mij betreft is hij minder "driver's car".

My 2 ct.
          Bedankt voor de uitleg Daggie , ik heb nog niet genoeg met een Porsche gereden om het verschil te voelen , als het zover is zal ik die wel uitgebreid testen

Al redelijk veel met een 996 turbo gereden en als ik nu eens met 1 rij is het de 997 turbo .
          Met een Cayenne ook veel ervaring maar dat telt niet mee zeker he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            als het zover is zal ik die wel uitgebreid testen
            Da's het enige wat telt!

(En ik heb nog nooit in een Cayenne gezeten, dus ik weet er niks van :p)

Comment

(En ik heb nog nooit in een Cayenne gezeten, dus ik weet er niks van :p)
              Ik wel , en ze mogen zeggen wat ze willen maar die rijdt wel beter dan velen vermoeden hoor

Comment

Mbt. 4S - 2S.

My 2 ct.
                zoiets had ik dus ook in gedachten, merci om dit met ons te delen
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Qua looks is de Carrera 4S natuurlijk subliem. Die brede poep en die rode band op de motorkap is zalig, maar je betaalt er wel wat meer voor. Qua prestaties zijn de Carrera & Carrera S sneller dan de 4 & 4S en als je enkel op de openbare weg komt zal een Carrera al meer als voldoende zijn.

Hier thuis zijn ze ook aan het kijken om de Cayenne te vervangen voor een 997 cabrio. M'n vader wil dolgraag een 4S (voor de looks) maar ik denk dat het eerder een "gewone" Carrera of een S (met PDK) zal worden. Tegen het autosalon zal de beslissing vallen.
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

Mbt. 4S - 2S.

Ik heb met beide "degelijk" gereden.
                    Heb je het over die keer met de 4S dat de verkoper naast je vroeg van het wat kalmer te doen want hij had thuis kinderen die op hem wachtten?

Comment

• vraagje: "gewone" Carrera's....welke zijn dat?

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      Jij bent dus wel voorstander van een 4S ?
                      meer uitleg please
                      Heb zo'n ding in mijn garage staan

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                      Maja de dag van vandaag , als ge gene 4s hebt zijt ge niet 'in ' blijkbaar .
                      Ha Geert, tijdje geleden, alles goed? Oppassen wat ge zegt he ,al werk gemaakt van de uitlaten? Staat mooi iets lager, of val ik in herhaling?

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                      Mbt. 4S - 2S.
                      Een man met kennis van zaken!

Ik ben zeker dat het hier niet de bedoeling is om onderverdelingen te gaan maken waarom en welke P iemand heeft. Tenslotte zijn we P-liefhebbers en heeft iedereen zijn persoonlijke keuzes en mogendheden.
                      Zelf zou ik het liefst met een GT 3 (RS verleden...) rijden, dat het niet zo is daar kan ik wel enkele goede(bestaan deze?) en mindere goede argumenten voor aanhalen.
                      De keuze voor een 4S (vorige was een 993 4S) was inderdaad terug de looks, alhoewel een niet P-kenner ziet die 4 cm verschil volgens mij niet.
                      Een "S" een beetje pk's en enkele standaart opties extra...

Zeker is dat een 4/4S niet zo plezant rijden is dan een 2/2S als het over schuiven gaat.
                      Nu een 4S kan ook serieus verrassen hoor, trouwens vele ongevallen zij juist met een 4/4S het valse veilige gevoel is hiervan de hoofdoorzaak.

Nog even dit: mocht Ferdinand "Daf" als achternaam hebben gehad, wel dan zat ik nu op het "Daf-lovers" forum

En een toerke wil ik altijd doen, maar waarom heeft een mens zoals ik zo weinig vrije tijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                        vraagje: "gewone" Carrera's....welke zijn dat?

carrera 2 met 3.6 liter motor
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Comment

• Leuk trio

Comment

• *nieuwe achtergrond*

Comment

• Hoe vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  Shiiiiit

Comment

• Daarnet een paarse 968 ClubSport in Antwerpen

Nummerplaat XCS-071 Geen bekende?

Comment

• Nope, maar ik dacht dat ie op porscheforum.be zat .

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          2x

En waarom ziet een stukje van die nummerplaat oranje? Meegespoten?

Comment

Working...
                                          X