Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan iemand mij uitleggen waarom een porsche 997 turbo van 2006-2007 makkelijk te vinden zijn voor 85-100k euro. Terwijl deze nieuw 145k ofzo kosten. Als je dit vergelijk met een AM vantage... Gewoon omdat het porsche is of wat?
Kan iemand mij uitleggen waarom een porsche 997 turbo van 2006-2007 makkelijk te vinden zijn voor 85-100k euro. Terwijl deze nieuw 145k ofzo kosten. Als je dit vergelijk met een AM vantage... Gewoon omdat het porsche is of wat?
Turbo staat wel een trap hoger dan een AMV8,toch ?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Turbo staat wel een trap hoger dan een AMV8,toch ?
ja maar dat doet er niet echt toe eh . ik bedoelde puur op de prijs. de turbo zakt gigantisch terwijl de vantage erg traag zakt. momenteel zijn ze ongeveer even duur op de 2ehands markt terwijl ze van het zelfde bouwjaar zijn. maar de ene kost wel 30k euro meer nieuw.
997 Turbo is standaard al erg goed uitgerust, bij AM kun je de catalogusprijs nog fors opvoeren met 'personalisaties'.
Aanbod is ook veel beperkter, in se zelfs een totaal ander doelpubliek.
Daarnaast zijn vraagprijzen =/= verkoopprijzen.
Kan iemand mij uitleggen waarom een porsche 997 turbo van 2006-2007 makkelijk te vinden zijn voor 85-100k euro. Terwijl deze nieuw 145k ofzo kosten. Als je dit vergelijk met een AM vantage... Gewoon omdat het porsche is of wat?
Er zijn meer 997 turbo's dan AMV8, ze dalen nu eenmaal sneller in waarde. Een GT3 houdt ook beter zijn waarde (al zijn er nochtans veel op de tweedehandsmarkt tegenwoordig).
Comment