Zijn wel andere velgen? niet ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenDeze namiddag kwam ik toe op de parking van de winkel en er stond daar een prachtige 997 4S ( zwart exterieur )
De eigenaar kwam juist toe en ik heb er een babbelke mee gedaan .
De auto heeft hij nu 3 maand in zijn bezit , aangekocht in Duitsland / 3 j oud / 45.000km
Je hoorde aan zijn babbelen dat dit zijn jongensdroom was
Zijn dagelijkse wagen is een Volvo V70R
Ik heb hem de link gegeven van dit forum , hopelijk komt hij hier eens piepen en zijn auto voorstellen
Geen foto , maar ik wou het toch eens vermelden hier dat ik meer en meer stapelzot sta van een Porsche 997 4S of Targa
Ooit koop ik mij er toch 1tje hoorOorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk BerichtenHey,
Ja dat was ik !!
Mijn auto heb ik ondertussen al op het forum gezet onder het topic "Mijn duitse wagen"
De wereld is toch klein hé!Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenZijn wel andere velgen? niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Pff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHoe meer ik ze in het geel zie hoe liever ik ze zie !
Pff
geel
groen
rood
blauw
zwart
grijs
zilver
appelblauwzeegroen
Eigenlijk is het al gelijk welke kleur voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtengeel
groen
rood
blauw
zwart
grijs
zilver
appelblauwzeegroen
Eigenlijk is het al gelijk welke kleur voor mij
Oranje:
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMatzwart (heerlijk in combinatie met PCCB)
Wel knap, mat zwart met de zwarte velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSchuifdak gaat toch op een GT3 dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMatzwart (heerlijk in combinatie met PCCB)
Oranje:
Het moet wel geen GT3 zijn hoor voor mij , een gewone 997S is ook al goe
Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSchuifdak gaat toch op een GT3 dacht ik?
of ik zit volledig mis1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKon idd hier ook, enkel niet in combo met het clubsport pakket..
of ik zit volledig mis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKon idd hier ook, enkel niet in combo met het clubsport pakket..
of ik zit volledig mis
Comment
Comment