Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
    dat cobalt blauw is op zowat iedere Porsche een knap kleur. Ooit es foto gezien van een CarreraGt daarin; heel vet om te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Hoe meer ik ze in het geel zie hoe liever ik ze zie !

Pff
      ik zie wekelijks een gele 997 Turbo met rode remklauwen, echt fantastisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Hoe meer ik ze in het geel zie hoe liever ik ze zie !

Pff
        Zoals die MK2 vorige zaterdag. OW MY GOD

Comment

• Iets anders!
          Ik wil niet miere-neuken, maar heb toch al een foutje gevonden aan mijn 997.
          De sleutel, die is volgens mij niet goed ontworpen!
          Hoeveel keer dat ik al "onopzettelijk" mijn deuren ontgrendeld of het kofferdeksel geopend heb terwijl ik mijn sleutel in mijn broekzak steek!
          De knopjes moesten wat dieper ingewerkt zijn of beter beschermd.
          Of een apart knopje "lock" en "unlock" mocht ook wel , voor die prijs
          Heeft hier nog iemand problemen mee ? Of ben ik toch ne miere-neuker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten

Ik heb dat ook regelmatig ...
            Als ik me niet vergis heeft de 97 MK2 sleutel een ander ontwerp. Misschien is dat probleem daar opgelost.

Maar of dat een probleem is ...

Comment

• Ach ja, bij mij springt de koffer ook wel eens open als ik mijn sleutels "zoek" in mijn zakken, geen drama

Comment

Iets anders!
                Ik wil niet miere-neuken, maar heb toch al een foutje gevonden aan mijn 997.
                De sleutel, die is volgens mij niet goed ontworpen!
                Hoeveel keer dat ik al "onopzettelijk" mijn deuren ontgrendeld of het kofferdeksel geopend heb terwijl ik mijn sleutel in mijn broekzak steek!
                De knopjes moesten wat dieper ingewerkt zijn of beter beschermd.
                Of een apart knopje "lock" en "unlock" mocht ook wel , voor die prijs
                Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                Ik heb dat ook regelmatig ...
                Als ik me niet vergis heeft de 97 MK2 sleutel een ander ontwerp. Misschien is dat probleem daar opgelost.

Maar of dat een probleem is ...
                Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Ach ja, bij mij springt de koffer ook wel eens open als ik mijn sleutels "zoek" in mijn zakken, geen drama
                het per ongeluk vergrendelen of ontgrendelen heb ik hier thuis met de MK2 nog niet voor gehad, een apart open en sluit knopke had wel gemogen, nu weet ik nooit zker of de auto toe is zonder te voelen aan de klink ...
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Nog nooit voorgehad eigenlijk.
                  En voor de koffer, daar moet ge toch al efkes op duwen eer die open gaat.

En voor het vergrendelen is da geen probleem. Da spel gaat toch automatisch terug op slot na X seconden (heb ik geleerd toen ik mijn sleutel in mijn jaszak had gestoken, jas in koffer en koffer dicht Dan wat rommelen in de garage thuis en ineens "KLAK", auto vast en geen manier om aan mijne sleutel te geraken. Dan maar de reservesleutel gepakt )

Comment

• Is dat evtl niet software-matig aan te passen?

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Zoals die MK2 vorige zaterdag. OW MY GOD
                        Idd ! AF gewoon !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Bestaat een 911 2.7 RS , S-versie?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Dat is geen 2.7, gewoon een 911 S met wat RS-leukheden

Is dit een echte? Vroeg me dat af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

Fak héérlijke kleur op die kar.

Nog eentje, srry voor slechte gsm kwaliteit

Comment

• Knappe foto's Dennis.

Zo'n ouwe rauwe blijft toch echt vet.

Comment

• Comment

Iets anders!

Erger er mij soms dood aan!

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Is dat evtl niet software-matig aan te passen?
                                  Het is aan te passen, alleen kost het een eurootje want de volledige software moet worden herladen.
                                  Dus ik heb het voorlopig ook zo gelaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                                    Erger er mij soms dood aan!

Het is aan te passen, alleen kost het een eurootje want de volledige software moet worden herladen.
                                    Dus ik heb het voorlopig ook zo gelaten
                                    Oeffff !!

Dacht al dat ik toch ne miere- ...dinges... was !

Maa 'k ga hem daarom nie wegdoen zulle!

Comment

• Wat een kar ! Beter wordt het gewoonweg niet .

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        http://farm3.static.flickr.com/2553/4036674351_90c35d10e6_b.jpg[/IMG]

http://farm4.static.flickr.com/3525/4035514366_891314bd4d_b.jpg[/IMG]

Die tweede is overdreeeeveeen vet Leuk oud gevoel over die foto! (en zotte panning )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Wat een kar ! Beter wordt het gewoonweg niet .

I wish this was the reason i wake up every morning

Comment

Working...
                                          X