Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iets anders!
Ik wil niet miere-neuken, maar heb toch al een foutje gevonden aan mijn 997.
De sleutel, die is volgens mij niet goed ontworpen!
Hoeveel keer dat ik al "onopzettelijk" mijn deuren ontgrendeld of het kofferdeksel geopend heb terwijl ik mijn sleutel in mijn broekzak steek!
De knopjes moesten wat dieper ingewerkt zijn of beter beschermd.
Of een apart knopje "lock" en "unlock" mocht ook wel , voor die prijs
Heeft hier nog iemand problemen mee ? Of ben ik toch ne miere-neuker?
Iets anders!
Ik wil niet miere-neuken, maar heb toch al een foutje gevonden aan mijn 997.
De sleutel, die is volgens mij niet goed ontworpen!
Hoeveel keer dat ik al "onopzettelijk" mijn deuren ontgrendeld of het kofferdeksel geopend heb terwijl ik mijn sleutel in mijn broekzak steek!
De knopjes moesten wat dieper ingewerkt zijn of beter beschermd.
Of een apart knopje "lock" en "unlock" mocht ook wel , voor die prijs
Heeft hier nog iemand problemen mee ? Of ben ik toch ne miere-neuker?
Ach ja, bij mij springt de koffer ook wel eens open als ik mijn sleutels "zoek" in mijn zakken, geen drama
het per ongeluk vergrendelen of ontgrendelen heb ik hier thuis met de MK2 nog niet voor gehad, een apart open en sluit knopke had wel gemogen, nu weet ik nooit zker of de auto toe is zonder te voelen aan de klink ...
Nog nooit voorgehad eigenlijk.
En voor de koffer, daar moet ge toch al efkes op duwen eer die open gaat.
En voor het vergrendelen is da geen probleem. Da spel gaat toch automatisch terug op slot na X seconden (heb ik geleerd toen ik mijn sleutel in mijn jaszak had gestoken, jas in koffer en koffer dicht Dan wat rommelen in de garage thuis en ineens "KLAK", auto vast en geen manier om aan mijne sleutel te geraken. Dan maar de reservesleutel gepakt )
Comment