HRE P40 19inch
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenPorsche Antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJammer genoeg niet
prachtig belicht he, kleur komt er schitterend uit.
wel zeer knap he die kleur , ik heb dat eens gezien op een 997 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwel zeer knap he die kleur , ik heb dat eens gezien op een 997 Turbo
Maar dan moet je 't interieur ook aanpassen, naar iets beige of bicolor..
Dan toch maar voor de "klassieke" optie gekozen jammer... maar we zijn toch ook tevreden met meteorgray hoor... De kleur verandert ook in de zon of schaduw, soms van echt donkergrijs, naar lichtgrijs, en soms een blauwe schijn erin2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenToen we de onze gingen bestellen,stond er op de parking ook een 997.2 in macademia.. toch even getwijfeld
Maar dan moet je 't interieur ook aanpassen, naar iets beige of bicolor..
Dan toch maar voor de "klassieke" optie gekozen jammer... maar we zijn toch ook tevreden met meteorgray hoor... De kleur verandert ook in de zon of schaduw, soms van echt donkergrijs, naar lichtgrijs, en soms een blauwe schijn erin
als ik "ooit" een Porsche koop mag hij gerust in die kleur van deze van jullie zijn hoor ...
zo knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEn om even terug te komen op je vraag= nieuwe BMW M3 of porsche.. volg je hart en ga voor die Porsche!
Voor het verbruik alleen al Porsche is gewoon zoveel puurder
Alex, werkt keer die nummerplaten deftig weg in het vervolg
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBedankt toerke!
een paar foto's waar je 't kleurverschil goed op ziet:
En om even terug te komen op je vraag= nieuwe BMW M3 of porsche.. volg je hart en ga voor die Porsche!
als ik ooit een Porsche koop zou ik ofwel liefst een Targa hebben , ofwel een 4S .( 997)
en als ik maximum 40.000€ zal willen uitgeven zal die zeker al minimum 5jaar oud zijn .
terwijl ik voor die prijs een nieuwe M3 zal vinden die maximum 3 jaar oud zal zijn
als het zo ver is wil ik wel eens met een nieuwe M3 rijden want 420Pk is toch ook al de moeite he .
maar liefst Porsche ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWaarom een 4S? Een S rijdt toch puurder? Waarom zou je überhaupt vierwielaandrijving willen hebben in een Porsche?
Ik zou ook een achterwielaangedreven Porsche nemen, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die toch dat gevoel van veiligheid van een 4WD willen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenFrank (catscratch) had een M3 op bestelling.. 1x met de porsche gereden, en direct geanulleerd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWaarom een 4S? Een S rijdt toch puurder? Waarom zou je überhaupt vierwielaandrijving willen hebben in een Porsche?
ik heb al regelmatig wat km's gedaan achter het stuur van een Porsche en dat was altijd 1 met vierwielaandrijving - 993 4S / 996 Turbo / 997 Turbo
met een "gewone" Porsche heb ik nog nooit rond gereden ...
misschien moet ik daar eens dringend mijn werk van maken
ik zie hier juist in Autogids dat een 997 S ook al 385 PK heeft , wist ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIdd Toerke, een achterwielaandrijving!
En over die M3... Frank (catscratch) had een M3 op bestelling.. 1x met de porsche gereden, en direct geanulleerd..
Comment
Comment