Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenQué? Bij mijn weten stond die op het lijstje van opvolgers van de 335d en is er niets besteld geweest.
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichteneen 4S voor de bredere heupen , of geeft de gewone S dat ook al ?
ik heb al regelmatig wat km's gedaan achter het stuur van een Porsche en dat was altijd 1 met vierwielaandrijving - 993 4S / 996 Turbo / 997 Turbo
met een "gewone" Porsche heb ik nog nooit rond gereden ...
misschien moet ik daar eens dringend mijn werk van maken
ik zie hier juist in Autogids dat een 997 S ook al 385 PK heeft , wist ik niet
De 997 S in combi met de PDK is verschrikkelijk snel!
Jammer dat je zover woont Toerke, anders mocht je gerust een komen kijken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenOw, verkeerd begrepen dan
de 997.2 is op zich al een stukje breder geworden t.o.v de 997.1
De 997 S in combi met de PDK is verschrikkelijk snel!
Jammer dat je zover woont Toerke, anders mocht je gerust een komen kijken
komen kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten@Alexx
waar is het topic over jullie Porsche ??????
Ik doe moeite voor foto's,filmpjes ,etc.. en als ze dan zo reageren,dan hoeft het voor mij niet2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenkomen kijken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEen toerke
is al interessanter dat ...
de moment dat je zegt dat ik er eens mee mag rijden hebben we nen deal en kom ik af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenis 't MAAR een Carrera??
ik zeg wel dat ik liefst een Targa of een 4S zou willen maar moest ik mij in de toekomst mij zo 1 zou kunnen permitteren zoals die van jullie zou ik al super content zijn hoor
idem moest ik een 996 kopen , dan zullen er ook opmerkingen komen van bwa tis maar een 996 ...
ik veeg daar vierkant mijn teeltballen aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenteeltballen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenMAAR
ik zeg wel dat ik liefst een Targa of een 4S zou willen maar moest ik mij in de toekomst mij zo 1 zou kunnen permitteren zoals die van jullie zou ik al super content zijn hoor
idem moest ik een 996 kopen , dan zullen er ook opmerkingen komen van bwa tis maar een 996 ...
ik veeg daar vierkant mijn teeltballen aan
En MAAR.. MAAR.. al die manne die hier commentaar hebben, ze moeten eerst zelf dan maar beter doen ipv commentaar te hebben, ik heb voor iedereen respect,met wat ze rijden, I don't care.. maar heb dan geen kritiek op andere2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNice! Valt dat makkelijk te kweken, zo? Niet moeilijk dat gij dan zo'n hete bok zijt -> al dat testosteron!!
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichtenteeltballen
ik wou niet op het forum zeggen van - ik veeg daar vierkant mijn kloten aan ,
dat past toch niet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
de moment dat je zegt dat ik er eens mee mag rijden hebben we nen deal en kom ik af
@Alexx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten@Alexx
Daar heb ik niets over te beslissen he2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Daar heb ik niets over te beslissen he
zeg dat ik een super lekkere dikke cote a' l'os zal meebrengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenteeltballen is het ABN van kloten ...
dat past toch niet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenteeltballen is het ABN van kloten ...
dat past toch niet he
Comment
Comment