Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtende 997.2 is op zich al een stukje breder geworden t.o.v de 997.1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvan wanneer is de 997 eigenlijk op de markt , 2005 ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk hoop dat hij die reflectoren wegsmijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie 385pk is wel in de facelift 2S he. Die is er sinds vorig jaar
ja weet ik , maar vanaf wanneer is de 997 op de markt ?
2004 of 2005 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenja weet ik , maar vanaf wanneer is de 997 op de markt ?
2004 of 2005 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten997 S mkI heeft toch ook een versie met 385pk? Zoals tuur bo van hier op het forum ? X51 ?
idd met X51 pakket, maar die zijn niet dik gezaaid (krankzinnig dure optie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenPanamera in het zwart IRL heeft me aangenaam verrast
Dat gaat een Cayukkie hit worden IMO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenOw, verkeerd begrepen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenDe eerste 997 2 en 2S gaan tegenwoordig al onder de 50k
Zeker ne 997 2.
Ik heb trouwens de indruk dat een 4S goedkoper te vinden is dan een 2S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenEen net gerodeerde macadamia 2S met aftrekbare btw
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Comment
Comment