Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Tis een dikke auto, maar de kleur en kleur van velgen vind ik niet zo geweldig. Maar het model op zich spreekt mij wel aan
    aa oke

Comment

• een GT3 996 valt toch al goe mee van prijs vind ik , en is toch wel ietsje exclusiever dan een gewone 996 .
      naar het schijnt zijn die wel beenhard om te rijden ...
      klopt dit , en wat zijn de andere grote nadelen/voordelen tegenover een gewone 911?

Comment

• Die GT3 op mobile lijkt me wel interessant mits het bedrijf dat verkoopt te vertrouwen valt. Auto staat in Dubai en wordt geëxporteerd na volledige betaling!

996 GT3
        + voordelen: Funfactor 100, je kan blijven leren met zo'n auto, very trackable, incognito racewagen, exclusief, dalen niet zo hard in prijs (relatief), ...

- nadelen: /

Comment

• prachtig zeg

Comment

• wtf die spiegel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
              Die GT3 op mobile lijkt me wel interessant mits het bedrijf dat verkoopt te vertrouwen valt. Auto staat in Dubai en wordt geëxporteerd na volledige betaling!
              Je moet u al niet afvragen of dit te vertrouwen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                wtf die spiegel?
                leichtbau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  wtf die spiegel?
                  Rond die cockrit zit plastiek/glas, te zien aan die bouten.
                  Maar door die witte achtergrond zie je dat niet meer...

Comment

• Deze is nog van op Cars & Coffee in Antwerpen van een hele tijd terug vond dit toch wel een geslaagde plaat!

Comment

• Die waren idd fantastisch, zoals ik al zei: volgens mij is dat dit witte vanop het youtube-filmpjes hier wat terug
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Die grijze klonk echt bangelijk vet.

Comment

• Ducktail !

µµ"I got a bit more info yesterday on the special model. The car will be called the Sport Classic and like c4c says is based upon a C2S but with a C4S widebody and a powerkit. The front and rear bumpers are modified and follow the GT3 styling whilst the tail spoiler pays hommage to the original 2.7RS. The wheels are a modern take on the Fuchs from the 70's. The price in the UK is going to be an eye watering £135k and not every dealer will get a car to sell."

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vanaf 2 minuten een aantal dragraces tussen de verschillende soorten carrera's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Vandaag nog eens over de vloer gehad, heeft nu volledig rode achterlichten gestoken.

Natte auto's.
                              Last edited by ; 22/07/2009, 14:18.

Comment

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vanaf 2 minuten een aantal dragraces tussen de verschillende soorten carrera's.
                                Vet, alleen jammer dat ze eens geen manuele naast de PDK zetten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  een GT3 996 valt toch al goe mee van prijs vind ik , en is toch wel ietsje exclusiever dan een gewone 996 .
                                  naar het schijnt zijn die wel beenhard om te rijden ...
                                  En serieus gevaarlijk als ge ni weet waar ge mee bezig zijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    En serieus gevaarlijk als ge ni weet waar ge mee bezig zijt
                                    Ik was 't ook al aant denke.. je kan er schandalig hard mee gaan, maar een ervaren hand is wel vereist denk ik .

Comment

• Als ge niet schandalig hard gaat zal dat wel meevallen.

Comment

Als ge niet schandalig hard gaat zal dat wel meevallen.
                                        Koop dan een Audi A4

Comment

Als ge niet schandalig hard gaat zal dat wel meevallen.
                                          Om te taffelen moet ge geen wagen kopen die op semislicks geleverd wordt, me dunkt.

Comment

Working...
                                          X