Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Weet je de prijs nog?

Want X51 en PDK, zal niet goedkoop zijn.
    X51 = 14.000€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
      Die gt3 in dat filmke dat snap ik toch ni hoor...
      Als ge zelfs met zo'n auto niet kunt vluchten van de politie, waarvoor koopt ge het dan
      Meen je dat?

Je koopt een GT3 omdat het de zuiverste 911 op de markt is, de beste wagen ter wereld
      En niet om alle verkeersregels aan je laars te lappen en proberen te vluchten van de politie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Meen je dat?

Je koopt een GT3 omdat het de zuiverste 911 op de markt is, de beste wagen ter wereld
        En niet om alle verkeersregels aan je laars te lappen en proberen te vluchten van de politie...
        Ik neem aan dat Rames het heeft over de rijvaardigheid van de bestuurder. "Als je niet goed genoeg kan rijden met je GT3 om een paar politiewagens af te schudden..."

Maar dan komt de aloude discussie weer naar boven dat enkel mensen die het onderste uit hun (super)sportwagen kunnen halen, het recht hebben om er eentje te bezitten...

Comment

• Comment

• Zalige foto, knap!

Over het wegvluchten met een GT3 van de politie... Op dat moment denk ik niet dat je hard nadenkt over hoe je precies rijdt, gewoon planken en proberen vluchten.

Comment

• Iemand die weet welke Porsche dit precies is?

Comment

• Gt1

..

Comment

• Thnx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Iemand die weet welke Porsche dit precies is?

Zoals zijn nummerplaat al verraad : Porsche 911 GT1 (zeer zeldzaam!) Behoort ook tot mijn absolute droomauto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                      Zoals zijn nummerplaat al verraad : Porsche 911 GT1 (zeer zeldzaam!) Behoort ook tot mijn absolute droomauto's.
                      Ge hebt die trouwens in 2 varianten: de 993 GT1 en de 996 GT1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                        Ge hebt die trouwens in 2 varianten: de 993 GT1 en de 996 GT1.
                        Wat onderhuids exact dezelfde auto is, de 993 GT1 kwam uit net voor de Porsche 996 uitkwam, bijgevolg zijn er maar 2 wagens afgeleverd met de 993 body, de rest was met 996 body

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          Wat onderhuids exact dezelfde auto is, de 993 GT1 kwam uit net voor de Porsche 996 uitkwam, bijgevolg zijn er maar 2 wagens afgeleverd met de 993 body, de rest was met 996 body
                          wist ik niet, leuk weetje

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                        X