Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Say hello to the Boxster 2.0 TDI!!

Het ontslag van Porsche-baas Wiedeking en zijn financieel directeur Härter laat vermoeden dat de Volkswagen-groep de controle van het bedrijf aan het overnemen is.

Het kan verkeren: Volkswagen is goed op weg om met financiële steun van de oliestaat Qatar Porsche in zijn merkenportefeuille op te nemen. In de familietwist tussen Volkswagen en Porsche lijkt de eerste groep uiteindelijk toch de bovenhand te halen. En dat terwijl het eerst nog Porsche was dat eind 2008 van plan was om de Duitse autoreus op te slokken. De financiële crisis en de daaruitvolgende daling in verkoopscijfers hebben die plannen echter een halt toegeroepen.

Het onmiddellijke gevolg van dat alles is dat de charismatische Porsche-baas Wendelin Wiedeking en zijn financieel directeur Holger Härter ontslag hebben moeten nemen. Daarmee komt alle macht in handen van Ferdinand Piëch, een kleinzoon van Ferdinand Porsche en voorzitter van de Raad van Toezicht van VW. Piëch droomt er al jarenlang van om Porsche in zijn groep op te nemen.

Hoewel Porsche stevig verankerd zou kunnen geraken in de enorme Volkswagen-groep (die vooral bestaat uit Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Scania, Seat, Skoda en Volkswagen) zou het Duitse sportwagenmerk toch een zekere onafhankelijkheid moeten bewaren. Bovendien zou een kapitaalinjectie van vijf miljard euro door het emiraat Qatar enige financiële autonomie moeten garanderen aan Porsche. Bovendien kan de constructeur van onder andere de legendarische 911 voordelen halen uit de schaalvergroting als gevolg van de inlijving bij VW. Daarenboven knoopt het zo weer aan bij zijn wortels, want de oprichter van het merk, Ferdinand Porsche, was ook de ontwerper van de allereerste Volkswagen, de Kever.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      Say hello to the Boxster 2.0 TDI!!
      Alsjeblieft niet Ferdinand draait hem om in zijn graf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
        Alsjeblieft niet Ferdinand draait hem om in zijn graf...
        Wat maakt het nog uit?

Comment

• Miljaar, hééélemaal mijn stijl qua interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            Wat maakt het nog uit?
            Porsche is toch een mooi merk met een hoop mooie auto's nu. Zou toch jammer zijn als vw het verpest.

Comment

• Prachtig interieur hierboven.

Comment

• knap interieur! Naar het schijnt is het beige wel vrij gevoelig voor verkleuring (bv een draaibeweging met jeansbroek om in en uit te stappen)
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                  knap interieur! Naar het schijnt is het beige wel vrij gevoelig voor verkleuring (bv een draaibeweging met jeansbroek om in en uit te stappen)
                  Als je dat elke maand wat onderhoud is dat perfect te doen hoor

Hell, elke week bij de wasbeurt is goed te doen ..komt je misschien 5 min

Comment

• Dat two-tone interieur is ideaal. Een volledig beige dashboard vind ik maar niets.

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Als je dat elke maand wat onderhoud is dat perfect te doen hoor
                    Je kan hem ook maandelijks bij de detailer binnensmijten...maar dan moet je hem wel te pakken kunnen krijgen.

Comment

• Last edited by ; 27/07/2009, 23:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                        die foto komt mij bekend voor

Comment

• het gaat hlml niet goed idd
                          Last edited by ; 27/07/2009, 23:21.

Comment

• ja sorry verkeerde drop neem me niet kwalijk

is al verbeterd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Porsche is toch een mooi merk met een hoop mooie auto's nu. Zou toch jammer zijn als vw het verpest.
                                Zolang ze maar retegoeie sportwagens blijven bouwen kan het me weinig schelen wat ze nog doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                  knap interieur! Naar het schijnt is het beige wel vrij gevoelig voor verkleuring (bv een draaibeweging met jeansbroek om in en uit te stappen)
                                  Bwaaah, zever. Ik heb lederen zetels die nog een hele klasse lichter is dan dat beige van Porsche, en ja dat vervuilt snel, maar dat is net zo makkelijk weer proper te krijgen ook. Allez, dus gene zever, maar dus ook niks om u zorgen over te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Bwaaah, zever. Ik heb lederen zetels die nog een hele klasse lichter is dan dat beige van Porsche, en ja dat vervuilt snel, maar dat is net zo makkelijk weer proper te krijgen ook. Allez, dus gene zever, maar dus ook niks om u zorgen over te maken.
                                    ok, das goe nieuws want ik ben altijd wel fan geweest van beige interieur ...
                                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Miljaar, hééélemaal mijn stijl qua interieur.

Dem da zou ideaal zijn voor bij mij, die matten van mij worden direct zwart Dit is ideaal!

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                      Dat two-tone interieur is ideaal. Een volledig beige dashboard vind ik maar niets.

Kzal u nog eens meenemen, Bitch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                        Kzal u nog eens meenemen, Bitch

Hey, ik begrijp dat volledig, in ne Cayman smijt je geen individual interieur...het blijft een instappertje hé!

Nee serieus, ik wist niet eens dat het bestond, gelijk gij waarschijnlijk. Vind die two-tone mooier, maar de € zal er naar zijn .

Zit hier net naar een goudbeige A4 break te kijken in full beige interieur, daarmee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                          Nee serieus, ik wist niet eens dat het bestond, gelijk gij waarschijnlijk. Vind die two-tone mooier, maar de € zal er naar zijn .
                                          Ik had dat op die C2S die ik in bestelling had, maar dan met het vasttapijt onderaan in het zwart (dus meer dan enkel de matten). Prijsverschil tussen gewoon en two-tone is niet zo groot op een 911.

Comment

Working...
                                          X