.. rondleidingen zijn helaas pas weer vanaf 7 september, in verband met vakantie en omstellen produktielijnen. Zie hier http://www.autoforum.be/showpost.php...3&postcount=22
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. rondleidingen zijn helaas pas weer vanaf 7 september, in verband met vakantie en omstellen produktielijnen. Zie hier http://www.autoforum.be/showpost.php...3&postcount=22
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMooi gifje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenJa maar loopt te rap kan niet volgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenZo ja.
OOIT heb ik zo'n GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
OOIT heb ik zo'n GT3
Go get some tiger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOOIT heb ik zo'n GT3
Ik vind de gele dan toch mooier, of de look van de RS zwart/oranje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenZeer tempting om dit nu in m'n onderschrift te knallen
GT3 doet dromen, maar ik beleef alle pret van de wereld in mijn 997S, gisterenavond eens de polders ingetrokken voor een kleine 100km, wat een fun (ook af te lezen aan 't verbruik van net geen 18 liter )
Neemt niet weg dat de volgende een GT3 wordt, hopelijk in 2011...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDat mag, er staat geen termijn op "ooit"
GT3 doet dromen, maar ik beleef alle pret van de wereld in mijn 997S, gisterenavond eens de polders ingetrokken voor een kleine 100km, wat een fun (ook af te lezen aan 't verbruik van net geen 18 liter )
Mijn getunede 330d wordt naar de achtergrond verdrongen als ik aan een M3 denk, ir_fuel wisselt zelfs nog sneller dan hij geleverd kan worden...C2S ->GT3 -> 0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDat mag, er staat geen termijn op "ooit"
Wil je die GT3 dan gaan gebruiken voor het *dagdagelijkse* ? Is beenhard hé.
en doe je de S dan weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten*zucht* ja ik wou dat ik dat ook zo kon doen s'avonds mijnen carrera ne keer uitlaten
Wil je die GT3 dan gaan gebruiken voor het *dagdagelijkse* ? Is beenhard hé.
en doe je de S dan weg?
Comment
Comment