Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=3

lijkt me helemaal geen hoge prijs gezien de uitrusting, de kilometers en 't feit dat 't een facelift is
    Die stoelen

Comment

• Hebben de facelifts geen ander stuur dan die hierboven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=3

lijkt me helemaal geen hoge prijs gezien de uitrusting, de kilometers en 't feit dat 't een facelift is
        Zeer lage prijs zelfs , doch wellicht owv de mottige kleur (IMO)

Ik heb destijds voor mijn S best wat meer betaald (en er was al heel wat van de nieuwprijs, zelfde kmstand).

Maw, je bent dus actief op zoek ?

Comment

• Is idd een lage prijs, vind het nogtans een mooie kleurencombo. Alleen jammer dan het een 4s en geen 2s is

Comment

• En dan nog aftrekbare BTW
            Cacao interieur gaat nog bij meteorgrau of GT-silber maar i.c.m. dat groen...dunno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              Hebben de facelifts geen ander stuur dan die hierboven?
              Nope, de manuelen hadden eerst dit pré-fl sportstuur. Vanaf MY10 (dacht ik) hebben ze standaard het pdk-stuur. (Zonder schakelknoppen dan)
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Nope, de manuelen hadden eerst dit pré-fl sportstuur. Vanaf MY10 (dacht ik) hebben ze standaard het pdk-stuur. (Zonder schakelknoppen dan)
                ok thx

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalig...
                    geen vette V8sound om het af te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      geen vette V8sound om het af te maken
                      Blasphemy in dit topic

Comment

• Leuk filmpje

Comment

• Iets speciaals? Staat hier een eindje verder momenteel
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ja, gemballa is een toch wel bekend tuning merk voor P. Enkel de prijs is wel verdacht laag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
                              Ja, gemballa is een toch wel bekend tuning merk voor P. Enkel de prijs is wel verdacht laag.
                              26 000 voor een 14 jaar oude Porsche is toch nog redelijk wat? Niet?
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• km stand = 190000 staat er ook bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Zeer lage prijs zelfs , doch wellicht owv de mottige kleur (IMO)

Ik heb destijds voor mijn S best wat meer betaald (en er was al heel wat van de nieuwprijs, zelfde kmstand).

Maw, je bent dus actief op zoek ?
                                  Ben ook niet zo gek van die kleur, 'k vind 't nogal flets. Combo met cocoa is wel nog oké.

Ben op zoek, maar niet naar zo'n karren, m'n budget trekt dat niet. Bijkomende kar óf vervanger van de huidige vermoedelijk niet voor 2010 zelfs. Eerst 'n huis, en dan zien hoe groot de garage is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                                    Zaaaaalig cabrio-weertje vanavond ! Ben net terug van een ritje.... Snel nog enkele snapshots gemaakt van mijn bolide ;-) (Voor de liefhebbers )

Damn, zalige kar Kan me goed voorstellen dat je er plezier aan hebt, het is inderdaad super cabrio weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                                      Damn, zalige kar Kan me goed voorstellen dat je er plezier aan hebt, het is inderdaad super cabrio weer
                                      Mss al gezegd maar staat die niet bijzonder hoog ?

Comment

• Oude techniek uit een 912E.

Comment

• 912.

Comment

Working...
                                          X