Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=3
lijkt me helemaal geen hoge prijs gezien de uitrusting, de kilometers en 't feit dat 't een facelift is
Ik heb destijds voor mijn S best wat meer betaald (en er was al heel wat van de nieuwprijs, zelfde kmstand).
Maw, je bent dus actief op zoek ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHebben de facelifts geen ander stuur dan die hierboven?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNope, de manuelen hadden eerst dit pré-fl sportstuur. Vanaf MY10 (dacht ik) hebben ze standaard het pdk-stuur. (Zonder schakelknoppen dan)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengeen vette V8sound om het af te maken
Comment
-
Iets speciaals? Staat hier een eindje verder momenteel1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk BerichtenJa, gemballa is een toch wel bekend tuning merk voor P. Enkel de prijs is wel verdacht laag.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZeer lage prijs zelfs , doch wellicht owv de mottige kleur (IMO)
Ik heb destijds voor mijn S best wat meer betaald (en er was al heel wat van de nieuwprijs, zelfde kmstand).
Maw, je bent dus actief op zoek ?
Ben op zoek, maar niet naar zo'n karren, m'n budget trekt dat niet. Bijkomende kar óf vervanger van de huidige vermoedelijk niet voor 2010 zelfs. Eerst 'n huis, en dan zien hoe groot de garage is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenZaaaaalig cabrio-weertje vanavond ! Ben net terug van een ritje.... Snel nog enkele snapshots gemaakt van mijn bolide ;-) (Voor de liefhebbers )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenDamn, zalige kar Kan me goed voorstellen dat je er plezier aan hebt, het is inderdaad super cabrio weer
Comment
Comment