Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    dat denk ik ook ja. Maar iemand die constant drift legt dan theoretisch gezien teveel km's af, en z'n BC klopt niet meer.
    toch niwaar, uw achterbanden hebben die afstand wel afgelegd, de grond passeerde gewoon niet onder de banden...

Comment

• volgens mij wordt de snelheid en afstand gemeten met de voorwielen, uw snelheidsmeter zal dus de correcte snelheid geven. Als ge bij ne FWD doorslippende wielen hebt, schiet de snelheidsmeter allesinds de hoogte in .
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
        volgens mij wordt de snelheid en afstand gemeten met de voorwielen, uw snelheidsmeter zal dus de correcte snelheid geven. Als ge bij ne FWD doorslippende wielen hebt, schiet de snelheidsmeter allesinds de hoogte in .
        Niet correct, als mijn achterwielen doorspinnen staat er om mijn KM teller soms 80 km/h ( want ik bij normaal rijgedrag niet kan in 1e (max60), doch mijn voorwielen dan echt maar 40 km/h gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
          Niet correct, als mijn achterwielen doorspinnen staat er om mijn KM teller soms 80 km/h ( want ik bij normaal rijgedrag niet kan in 1e (max60), doch mijn voorwielen dan echt maar 40 km/h gaan.
          ²

Ik denk dat de snelheid altijd gemeten wordt op de aangedreven wielen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            ²

ik ben er vrij zeker van. toen onze 535d op de testbank zat, kon de snelheid worden afgelezen alhoewel de voorwielen stil stonden...
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

²

zou idd best kunnen, eigenlijk niet logisch
              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                zou idd best kunnen, eigenlijk niet logisch
                Waarom niet?
                AutoMinded.be

Comment

²

Dit is correct

Comment

De afgelegde afstand van je achterwielen weergeven zeker?

Uw snelheidsmeter schiet de hoogte in als je achterwielen doorslippen, stel dat je achterwielen fictief 120km/h draaien, zal je kilometerteller aan die snelheid kilometers bijtellen, neen? Lijkt me toch logisch...
                    Wie zegt er dat de snelheid geregistreerd wordt aan de achteras ??

Op een fiets zet je ook een computertje via sensor aan het voorwiel...

edit : volgens bovenstaande posts dus wel aan de aangedreven as. Ik berust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Wie zegt er dat de snelheid geregistreerd wordt aan de achteras ??

Niet op de achteras, op de aangedreven as!

Bij m'n E30 als m'n wielen doorslipten schoot m'n snelheidsmeter de hoogte in, bij m'n VX220 't zelfde, bij m'n Starletje ook, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

so old-styl
                        Tuur toch,
                        tegenwoordig is dat met GPS zulle!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                          Waarom niet?
                          omdat de niet aangedreven wielen de snelheid correct zouden weergeven bij doorspinnende wielen ...
                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• blijft mijn ogen uitsteken:

Comment

• schitterend he!
                              Is die van Geetheethree op 't forum.
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Prachtig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  schitterend he!
                                  Is die van Geetheethree op 't forum.
                                  wss ondertussen wel van de dealer
                                  staat wel al heel lang te koop
                                  voor mij de beste die in BE te koop staat

Comment

• ja staat in drogenbos zeker?
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ingelmunster

Comment

• Ik moet dat ooit zo hard hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          wss ondertussen wel van de dealer
                                          staat wel al heel lang te koop
                                          voor mij de beste die in BE te koop staat
                                          Is nog steeds van men pa, mag weg moet niet, opvolgers worden nog niet geleverd...

Dien E91 staat wel in de weg -> http://autoforum.be/showthread.php?t=40628

Comment

Working...
                                          X