Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lijkt mij wel een Porsche liefhebber.

Comment

• Zalig hoe hij gewoon letterlijk plaats tekort heeft.
      AutoMinded.be

Comment

• Genieten!

Comment

• Comment

• Iemand ervaring met de Dynamic Engine Mount?

Electronically controlled engine mount with variable rigidity and damping. System for automatic changing of engine mount characteristics by a magnestisable (magneto-rheological) fluid and an electrically generated magnetic field. This increase both driving dynamics and driving comfort. Depemding on the driving condtions, lateral dynamics are increased with an almost completely rigid link of the power unit to the chassis in the style of the 911 GT3 Cup and 911 GT3 RSR racing cars. Or a more flexible link can be selcected to provide incrreased driving comfort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
              Iemand ervaring met de Dynamic Engine Mount?

Electronically controlled engine mount with variable rigidity and damping. System for automatic changing of engine mount characteristics by a magnestisable (magneto-rheological) fluid and an electrically generated magnetic field. This increase both driving dynamics and driving comfort. Depemding on the driving condtions, lateral dynamics are increased with an almost completely rigid link of the power unit to the chassis in the style of the 911 GT3 Cup and 911 GT3 RSR racing cars. Or a more flexible link can be selcected to provide incrreased driving comfort.
              Nee, kan ook niet want het is een optie die net zoals die noselift pas vanaf 't najaar kan besteld worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Nee, kan ook niet want het is een optie die net zoals die noselift pas vanaf 't najaar kan besteld worden...
                Ah, dacht al. Had daar nog niet eerder over gelezen.

Ben toch eens benieuwd wie die clear glass achterlichten gaan bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Ah, dacht al. Had daar nog niet eerder over gelezen.

Ben toch eens benieuwd wie die clear glass achterlichten gaan bestellen
                  Grotendeels Americanen zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    Hoe vet, m'n vrouwtje mag daar wel mee rijden
                    *zucht* mannen

Edit:
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                    Grotendeels Americanen zeker
                    Ik vrees ervoor!
                    Last edited by ; 28/08/2009, 14:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Comment

• deze morgen gesproken tegen een ex 993 eigenaar die mij vertelde dat een 993 een hel is om mee te rijden omdat de koppeling beenhard is ...
                        iemand die mij hier iets meer kan over vertellen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          deze morgen gesproken tegen een ex 993 eigenaar die mij vertelde dat een 993 een hel is om mee te rijden omdat de koppeling beenhard is ...
                          Het is in het begin even gewoon worden da's juist, maar zo erg vond ik dat nu ook niet om dit als een hel te aanschouwen... eerder hemels zelfs. Ik vind de hardheid van de koppeling van de nieuwe GT3 ook behoorlijk hard trouwens.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

deze morgen gesproken tegen een ex 993 eigenaar die mij vertelde dat een 993 een hel is om mee te rijden omdat de koppeling beenhard is ...
                              't Is wel anders rijden omdat die pedalen vastgemaakt zijn aan de vloer en naar beneden klappen.

Soit, ik vond 't wat raar wanneer ik es met zo'n 993 4S reed, maar zeker geen hel om mee te rijden!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                Het is in het begin even gewoon worden da's juist, maar zo erg vond ik dat nu ook niet om dit als een hel te aanschouwen... eerder hemels zelfs. Ik vind de hardheid van de koppeling van de nieuwe GT3 ook behoorlijk hard trouwens.
                                Hebt ge al met de Mk II gereden misschien ?

Comment

Ik rij een hele dag rond met mijn pa zijn Turbo S en heb er totaal geen last van. De koppeling is harder dan mijn wagen maar toch valt het goed mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

thnx denniske

Comment

• O K

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        O K

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        goesting om heel brasschaat wakker te maken als ge thuis komt?
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• 'k woon in Kapellen
                                          Ze hebben dat ook voor de Carrera en GT3RS, ni normaal
                                          + YouTube Video
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X