Lijkt mij wel een Porsche liefhebber.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Iemand ervaring met de Dynamic Engine Mount?
Electronically controlled engine mount with variable rigidity and damping. System for automatic changing of engine mount characteristics by a magnestisable (magneto-rheological) fluid and an electrically generated magnetic field. This increase both driving dynamics and driving comfort. Depemding on the driving condtions, lateral dynamics are increased with an almost completely rigid link of the power unit to the chassis in the style of the 911 GT3 Cup and 911 GT3 RSR racing cars. Or a more flexible link can be selcected to provide incrreased driving comfort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIemand ervaring met de Dynamic Engine Mount?
Electronically controlled engine mount with variable rigidity and damping. System for automatic changing of engine mount characteristics by a magnestisable (magneto-rheological) fluid and an electrically generated magnetic field. This increase both driving dynamics and driving comfort. Depemding on the driving condtions, lateral dynamics are increased with an almost completely rigid link of the power unit to the chassis in the style of the 911 GT3 Cup and 911 GT3 RSR racing cars. Or a more flexible link can be selcected to provide incrreased driving comfort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNee, kan ook niet want het is een optie die net zoals die noselift pas vanaf 't najaar kan besteld worden...
Ben toch eens benieuwd wie die clear glass achterlichten gaan bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenAh, dacht al. Had daar nog niet eerder over gelezen.
Ben toch eens benieuwd wie die clear glass achterlichten gaan bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHoe vet, m'n vrouwtje mag daar wel mee rijden
Edit:
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenGrotendeels Americanen zeker
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendeze morgen gesproken tegen een ex 993 eigenaar die mij vertelde dat een 993 een hel is om mee te rijden omdat de koppeling beenhard is ...
iemand die mij hier iets meer kan over vertellen ?
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendeze morgen gesproken tegen een ex 993 eigenaar die mij vertelde dat een 993 een hel is om mee te rijden omdat de koppeling beenhard is ...
Soit, ik vond 't wat raar wanneer ik es met zo'n 993 4S reed, maar zeker geen hel om mee te rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenHet is in het begin even gewoon worden da's juist, maar zo erg vond ik dat nu ook niet om dit als een hel te aanschouwen... eerder hemels zelfs. Ik vind de hardheid van de koppeling van de nieuwe GT3 ook behoorlijk hard trouwens.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment