Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat was ironisch bedoelt
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Ik ging mijn Ultraleggera's eerst in dat kleur nemen ... Zou nog wel iets kunnen geweest zijn, maar het BBS Motorsport-goud is zoveel mooier ...

Comment

• Iemand een idee waar ik deze velgen kan kopen in het zwart? Of zilver zonder band is ook goed.

Vandaag bij de dealer gevraagd, kan je enkel kopen mét band, en in het zilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
          Ik ging mijn Ultraleggera's eerst in dat kleur nemen ... Zou nog wel iets kunnen geweest zijn, maar het BBS Motorsport-goud is zoveel mooier ...
          Zou dat wel knap zijn, gouden velgen op een zilverkleurige auto? Lijkt me een beetje moeilijk qua combinatie. Pic van jouw kar op de Ring hier in dit topic is schitterend, miljaar wat 'n gigantisch mooie (én goeie) velgen. Nice buy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Zou dat wel knap zijn, gouden velgen op een zilverkleurige auto? Lijkt me een beetje moeilijk qua combinatie. Pic van jouw kar op de Ring hier in dit topic is schitterend, miljaar wat 'n gigantisch mooie (én goeie) velgen. Nice buy.
            Vooral vette centercaps vooraan!

Comment

• Comment

• Comment

• Ik ben nu geen rasechte Porsche fan, maar dit vind ik toch heel erg lekker:

Comment

• De achterkant is zeer lekker, het front is dat wat minder.
                    Ducktail...

Comment

• Die ducktail is prachtig

En die old school velgen staan er ook best wel onder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Dat was ironisch bedoelt
                        Had ik ook wel door hoor Was gwn ff een reactie op het lelijke interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                          Ik ben nu geen rasechte Porsche fan, maar dit vind ik toch heel erg lekker:

Ze hadden met het front wat mij betreft ook wel iets old-skool mogen doen, zoals in eerste instantie de LEDs al weglaten, en die lip staat ook niet geweldig .. Gewoon een simpele bumper, maar toch dik!

Maar die ducktail en de Fuchse , echt lekker! Alleen liggen ze iets te diep in naar mijn goesting, maar spoorverbreders will do the job

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Pic van jouw kar op de Ring hier in dit topic is schitterend, miljaar wat 'n gigantisch mooie (én goeie) velgen. Nice buy.
                            Euhm ... waar? Ik heb die gemist denk ik ...

Goud + zilver is bangelijk trust me ... BBS goud weliswaar. Dat van OZ ziet er te oranje uit.

Comment

• die sport classic is subliem!
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Sport Classic blijft op 1 en dan deze:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Deze wagen krijg je aan de straatstenen niet meer kwijt..

Comment

• Geel staat echt prachtig op een 997 GT3 MKII !

Comment

• Toch wel nice die nieuwe Sport classic! Dat kleurtje is ook wel mooi voor zilver te zijn.

En Ducktail + Fuchs Spijtig van de voorlip en strepen, iets minder imo.

Die stoelen zien er echt wel zalig uit.

Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                      BMW 320d
                                      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Porsche Cayman S wins Motor Trend Magazine award for "Best Driver's Car" for 2009

of is dit hier al gepost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

of is dit hier al gepost

Cayman S ... ik blijf er verliefd op ...

Ir_Fuel, steek eens da quaife voor je de volgende keer langskomt

Comment

Working...
                                          X