Dat was ironisch bedoelt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Ik ging mijn Ultraleggera's eerst in dat kleur nemen ... Zou nog wel iets kunnen geweest zijn, maar het BBS Motorsport-goud is zoveel mooier ...
Comment
-
Iemand een idee waar ik deze velgen kan kopen in het zwart? Of zilver zonder band is ook goed.
Vandaag bij de dealer gevraagd, kan je enkel kopen mét band, en in het zilver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk ging mijn Ultraleggera's eerst in dat kleur nemen ... Zou nog wel iets kunnen geweest zijn, maar het BBS Motorsport-goud is zoveel mooier ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou dat wel knap zijn, gouden velgen op een zilverkleurige auto? Lijkt me een beetje moeilijk qua combinatie. Pic van jouw kar op de Ring hier in dit topic is schitterend, miljaar wat 'n gigantisch mooie (én goeie) velgen. Nice buy.
Comment
-
Ik ben nu geen rasechte Porsche fan, maar dit vind ik toch heel erg lekker:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat was ironisch bedoelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenIk ben nu geen rasechte Porsche fan, maar dit vind ik toch heel erg lekker:
Maar die ducktail en de Fuchse , echt lekker! Alleen liggen ze iets te diep in naar mijn goesting, maar spoorverbreders will do the job
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPic van jouw kar op de Ring hier in dit topic is schitterend, miljaar wat 'n gigantisch mooie (én goeie) velgen. Nice buy.
Goud + zilver is bangelijk trust me ... BBS goud weliswaar. Dat van OZ ziet er te oranje uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Toch wel nice die nieuwe Sport classic! Dat kleurtje is ook wel mooi voor zilver te zijn.
En Ducktail + Fuchs Spijtig van de voorlip en strepen, iets minder imo.
Die stoelen zien er echt wel zalig uit.
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
of is dit hier al gepost
Cayman S ... ik blijf er verliefd op ...
Ir_Fuel, steek eens da quaife voor je de volgende keer langskomt
Comment
Comment