Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Ja Alle foto's dat ik de laatste weken heb gepost
    Enkel had ik hem bovenaan wat hoger moeten uitsnijden en de kleuren wat donkerder maken, maar zo kan je blijven vitten
    Merci
    inderdaad. En misschien die achterste GT3 zijn lichten ook in zwart wit.
    Maar echt een prachtige foto, goed standpunt gekozen!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Iemand die voor 60K een 997 S met Aerokit wil?
              advertentie is offline...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Manthey!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Comment

• Mijn broer zegt dat hij iemand kent met een watergekoelde Porsche, waarvan er slechts 4 in België zijn. Het is een '4S' en minstens 15 jaar oud. Het lijkt op een 911, maar het is er geen, volgens hem.

Help me out please.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                              Mijn broer zegt dat hij iemand kent met een watergekoelde Porsche, waarvan er slechts 4 in België zijn. Het is een '4S' en minstens 15 jaar oud. Het lijkt op een 911, maar het is er geen, volgens hem.

Help me out please.
                              Watergekoeld?
                              993Was de laatste luchtgekoelde 911, dus het zal een 996 zijn?

Anders was het mss zo'n 993 Vesuvio maar dat kan dus niet...

Geen idee

Comment

• Mja, hij kan ook gewoon heel erg fout zitten hé.

Comment

Comment

• Pure seks:
                                    Had ik net mijn zinnen gezet op een BMW E30 V10, komt dit voorbij. Het beste van alle Porsche’s, gecombineerd in één spectaculaire 911. Neem een beschaafd uiterlijk, een 425pk(!) luchtgekoelde boxer, moderne wegligging en carrosserie-stijfheid en actieve spoilers, nu goed roeren… Singer Vehicle Design, als je het leest denk je aan de zoveelste restaurateur/ […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                                      Zo verzorgd!!

Comment

• Ik vind 'm schitterend. Visueel een mengeling van oud en nieuw (de wielen zijn een dead giveaway), maar prachtig concept.

Op de IAA stond een bedrijf dat gelijkaardige dingen doet met oude Benzen. Ze proppen er de laatste 3-kleps 5,5-liter V8 in, converteren alles naar de meest moderne standaarden (elektronica), maar behouden integraal de originele looks. Voor puristen waarschijnlijk doodzonde om zo'n aardbeitje van een origineel blok weg te smijten, maar 't is wel zorgeloos rijden in een (qua looks) vintage Benz, maar met een modern rijgedrag en een zorgeloze betrouwbaarheid die indien nodig gewoon bij de Benz dealer aan de PC kan worden gehangen, én ook nog 'es verbluffende prestaties gekoppeld aan een top notch milieuvriendelijkheid en (relatief gezien) mini-verbruik.
                                        Ze maken van een oude 108/109 een 6.3 AMG looks kar die gigantisch hard vooruit gaat ... vond ik de vetste kar op die stand. Wide fenders.

Comment

• Comment

Working...
                                          X