Zijn vriendin is links voor gaan duwen tegen de carrosserie, hij rechts achter. Er was GEEN gewiebel!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn dat heb jij gemerkt?U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenGisteren een test-rit gehad met de 997 Targa 4S handgeschakeld en een test-rit met een 996 Carrera S PDK & PSE + Chrono Plus sportpakket.
Conclusie:
Zou ik nu bestellen.
Dan wordt het een 997 Targa 4S Handgeschakeld met PSE & Chrono Plus sport.
PDK is zeer goed maar niks voor mij. Als ik een 911 koop is het sowieso een weekendwagen voor mij en dan hoef ik geen comfortabele mumbo jumbo om de file te overleven. Ik wil een manuele bak, comfortabele sport zetels, een luide diepe brul achter men gat en de stijfheid van een coupé maar de fun en het iets exclusievere karakter van een Targa. Kortom de 997 heeft me alweer eens een oor tot oor smile bezorgd, enkel zal ik samen met men lieftallige wederhelft budgetair voor onze eerste 11er waarschijnlijk met een 996 Targa starten voor een aardig crisis-prijsje in Duitsland.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenGisteren een test-rit gehad met de 997 Targa 4S handgeschakeld en een test-rit met een 996 Carrera S PDK & PSE + Chrono Plus sportpakket.
Conclusie:
Zou ik nu bestellen.
Dan wordt het een 997 4S Handgeschakeld met PSE & Chrono Plus sport.
PDK is zeer goed maar niks voor mij. Als ik een 911 koop is het sowieso een weekendwagen voor mij en dan hoef ik geen comfortabele mumbo jumbo om de file te overleven. Ik wil een manuele bak, comfortabele sport zetels, een luide diepe brul achter men gat en de stijfheid van een coupé
tip: try a V8, voor ge besteld!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenStijfheid is toch hoger dan de cabrio hoor!
De cab is veel geruisarmer en ei zo na even stijf. (als je een echte racer wil koop een GT3)
Al de rest over torsiestijfheid is dikke forumlul die op een circuit niets ter zake doet als je amateur bent.
Om correct te zijn:
993 targa gebaseerd op cabriochassis
996 en 997 targa gebaseerd op coupe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenNeen ik baseer me op de cijfers. Zelf niet want ik heb nog niet de kans gehad om een 997 cabrio te rijden.
En Naomi Campbell heeft ook beter cijfers dan mijn vrouw, maar... k zou toch nie willen wissellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten997 targa is ook gebaseerd op de cabrio hoor. 996 weet ik niet
Kijk maar naar de A-stijl, die loopt ononderbroken door naar achter, bij de 993 zit daar een rubberen verbinding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenAsoluut niet waar;
Kijk maar naar de A-stijl, die loopt ononderbroken door naar achter, bij de 993 zit daar een rubberen verbinding.
Ik heb ondertussen gevonden dat een 996 gebaseerd is op de coupe, dat klopt dus idd.
Toch weet ik erg zeker uit een review, 2 zelfs, dat een 997 targa gebaseerd is op de cabrio omdat dat dak niet veel stijfheid biedt en het zelf stijfheid kan gebruiken om gekraak te voorkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenMijn pa heeft een 996 Targa
Is wel degelijk op basis van het coupé chassis.
Idem 997 zoals Beltar correct zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtengvd zeg, moet ik het nu echt gaan opzoekenU hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenIs een discussie met valabele argumenten soms nieuw voor jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDat wil toch niks zeggen, hij kan onderhuids nog steeds de verstevigingen van de cabrio hebben.
Ik heb ondertussen gevonden dat een 996 gebaseerd is op de coupe, dat klopt dus idd.
Toch weet ik erg zeker uit een review, 2 zelfs, dat een 997 targa gebaseerd is op de cabrio omdat dat dak niet veel stijfheid biedt en het zelf stijfheid kan gebruiken om gekraak te voorkomen.
Als je zelf zegt dat de 996targa idd op basis van de coupe ontworpen is dan geef je zelf de oplossing: de 997 heeft ei zo na de identieke onderbouw van de 996, het dakpaneel van de coupe is zelfs een van de onveranderde onderdelen tov 996.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenDe 997 Targa is gebaseerd op de coupé ! punt andere lijn ;-)
IK heb er mij trouwens één gekocht, 997 MkII Targa 4 ! Woooooohoe... what a car...
Comment
Comment